x تبلیغات
آی تی نت

9 نکته در مورد دبی مال که امروز می‌توانید استفاده کنید

هر ساله توریستان زیادی به این منطقه سفر می کنند، و از جذابیت های آن بازدید می نمایند. برج العرب به حدی جذابیت دارد که بسیاری از گردشگران آرزوی یک شب اقامت در آن را دارند. این قسمت از برج العرب به طور رسمی فعالیت خود را از سال 2017 میلادی آغاز کرده و با اینکه به غیر از مهمانانی که در قسمت هتل این برج اقامت دارند افرادی دیگر نیز اجازه استفاده از آنجا را دارند هیچگونه مزاحمتی برای مهمانان به وجود نمی آورد. هتل البندر روتانا دبی هتلی ۵ ستاره و فوق مدرن در موقعیتی بسیار عالی در حاشیه کریک دبی واقع شده است. البته درحال حاضر دولت امارات متحده سختگیریها و جریمههای سنگینی برای ریختن زباله و روشنکردن آتش و باربیکیو در اطراف این دریاچهها و کویر دبی اعمال کرده تا بتواند همچنان این زیستبوم شکننده که بهتازگی پا گرفته است را از خطر نابودی و آلودگی حفظ کند. دریاچه القدره دبی حدود ۱۳۰ گونه پرنده مانند ابلیس براق، کاسپین پلور، ساندرلینگ، عقاب و شاهین و گونههای دیگر را شامل میشود که زندگیشان به این زیستبوم وابسته است. در بور دبی، بازار پارچه شامل مغازههایی با انواع مختلف پارچه نظیر ابریشم، قیشر، پشم، پنبه، پوشاک سفارشی، کفش و سوغات است. مارینا مال دارای چهار طبقه است و در آن انواع کالاها بهراحتی یافت میشوند. درواقع اگر مقصد گردشگری ما دبی باشد بهتر است بگوییم اگر کویرگردی در دبی را جزو برنامههای تفریحی خود نداشته باشیم نصف هیجان این سفر و یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی را بهراحتی از دست میدهیم. اوت لت مال دبی، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است که در شمال دبی واقع شده است. بهجز دبی مال فروشگاهها و پاساژهای بسیار زیاد دیگری در دبی هستند که انتخاب کردن از میان آنها کار بسیار دشواری است. از جمله: گرمای هوا، به همراه داشتن وسایل ضروری و انتخاب زمان مناسب برای سفر!

کافیست تصور کنید زیر گرمای آسمان کویر دبی بتوانید جایی باشید که علاوهبر سایه و خنکی، استخر و آب روان دارد تا عمق لذت این ماجراجویی به کام هر مسافری شیرین شود. گونههای جانوری کویر دبی نیز عموما از حیوانات مقاوم محسوب میشوند که سالهاست با گرمای شدید بیابان های دبی خو گرفته و بقا پیدا کردهاند. عین دبی در خط ساحلی زیبای شهر، مناظر لوکس دبی مارینا و چشم اندازهای رویایی از نقاط دیدنی مشهور مانند برج العرب، نخل جمیرا و برج خلیفه را به نمایش می گذارد. در این شهر، مراکز تجاری مختلفی دیده می شوند که هریک دارای تفریحات بسیار زیبا و خاطره انگیز هستند. سافاری همیشه با هیجان همراه بوده و مخصوص کسانی است که عاشق تجربه های هیجان انگیز هستند. اگر از آن دسته کسانی هستید که عاشق مطالعه کردن در کنار ساحل و لذت بردن از آرامش دریا هستید، بازدید از کتابخانههای رایگان در کنار سواحل دبی را از قلم نیندازید. مثلا گرمترین ماههای آبوهوای کویر دبی بین ماههای می تا سپتامبر (اردیبهشت تا مهر) است که دمای هوا به بالای ۴۰ درجه هم میرسد و احتمال بارش در مناطق اطراف کویر تقریبا صفر است. البته باید حواسمان باشد که منظورمان از خنک، یعنی خنکتر از ۴۰ درجه سانتیگراد است، وگرنه دمای کویر دبی اغلب از ۲۳ درجه پایینتر نمیآید.

باتوجه به اینکه دبی طبیعت گرم و صحرایی دارد، دمای هوا در اکثر ماههای سال معمولا به بالای ۲۵ درجه سانتیگراد میرسد. آکواکوندا با طول ۲۵ متر و عرض ۹.۲ متر به عنوان “The World’s Largest Waterslide” (بزرگترین سرسره آبی جهان) معروف است و تجربهی بینظیری از لغزش و سرعت در آب را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. این سرسره آبی شامل منحنیهای تند و انحناهای هیجانانگیز است که لغزش شما را از مسیرهای مختلف و پیچیده عبور میدهد. مجموعه خوبی از تفریحات کویر دبی که مخصوصا در منطقه ذخیرهگاه حفاظتشده بیابان دبی را میتوانید تجربه کنید شامل شترسواری، قوشپرانی، تیراندازی با کمان، اسبسواری، آفرود در تپههای شنی، برد شنی و بالون سواری میشود. البته تنها نکتهای که راجعبه موتورسواری و سافاری با تویوتا لندکروز در کویر دبی وجود دارد این است که قیمت این قسمت از تفریحات کویر دبی نسبت به بقیه کمی گرانتر و ریسک انجام آن بالاتر است. نکته خوب این موتور سواری این است که خطر کمی داشته و همچنین مهارت خاصی برای کنترل آنها نیاز نیست. جاذبههای گردشگری که در تور دبی باید از آنها بازدید کرددبی بیشک معروفترین، بزرگترین و توریستیترین شهر امارات متحده عربی است که اصلا فصل خاصی… موزه دبی میزبان آزمایشگاههایی خواهد بود که در زمینه شهرهای هوشمند، انرژی، حمل و نقل پاک، بهداشت و آموزش تخصص دارند.

همانطور که مطلع هستید، دبی یکی از خشکترین شهرهای دنیا است. حالا اینکه در کویر دبی دقیقا چه تفریحات و امکاناتی وجود دارد، برایتان در این قسمت از مجله گردشگری علیبابا نوشتهام. یکی از هنرهای جالبی که طرفداران بسیاری دارد، طراحی تتو حنا بر روی دست میباشد. سندبوردینگ یا روی شنها اسکی کنید! برای تجربه چنین ماشین سواری کافی است ویزای دبی خودتان را آماده کنید و با رزرو یک تور حرفهای، از حضور در همچین طبیعتی لذت ببرید. شهر جشنواره دبی با داشتن 400 فروشگاه از جمله فروشگاه بزرگ IKEA، که عرضه کننده انواع محصولات ایکیا با قیمت های فوق العاده مناسب و هایپر مارکت پاندا، که یک فروشگاه زنجیره ای مخصوص عرضه محصولات عربستان صعودی با قیمت های مناسب و ارزان، توجه عده بسیاری از گردشگران ایرانی را به خود جلب کرده است. از جمله مراسم هایی که در این سالن با ظرفیت 2000 نفر برگزار می شوند می توان به اپرا، تئاتر، کنسرت و ارکستر، پخش فیلم و نمایشگاه های هنری اشاره کرد. برای تجربه تفریحات دبی در اتاق باران باید به چند نکته توجه کنید: 1. اگر بلیطتان را آنلاین تهیه کردهاید، باید حتماً ده دقیقه زودتر از زمان بلیط، در اتاق باران حضور یابید؛ 2. برنامه تفریحی اتاق باران حدود 15 دقیقه طول میکشد و اگر کودک به همراه دارید، باید تمام مدت مراقبش باشید؛ 3. لباسهای تیره و درخشان ممکن است در عملکرد حسگرهای تشخیص موقعیت شما، اختلال ایجاد کند؛ 4. امکان عکاسی هنری در این جاذبه تفریحی وجود ندارد؛ مگر آنکه از مجوز مؤسسات هنری شارجه برخوردار باشید؛ 5. حداکثر 6 نفر میتوانند به طور همزمان در اتاق باران حضور داشته باشند. اگرچه پرداختن به تمامی جاذبههای دبی از حوصله این متن خارج بود، اما با ثبت نام در تور دبی، فرصت بازدید از بسیاری از این جاذبهها نصیبتان خواهد شد. امارات موفق شد با انجام کارهای مختلف در ناحیهای که تنها مختص گیاهان خشک بود، محلی برای زیست انواع پرندگان مهیا کند.

هنگام بازدید از موزه آینده دبی می توانید انواع وسایل نقلیه برقی خود را با برق این بنا شارژ کنید. برای سفر به کویر دبی چه وسایلی ببریم؟ البته اگر در تورهای موتورسواری کویر دبی شرکت کنیم میتوانیم از تجربه راندن و اوجگرفتن بر شنهای کویر دبی و تپههای آن بهصورت دستهجمعی لذت ببریم. مرکز مالی بین المللی دبی یکی از ساختمان های برجسته دبی است که مرکز مالی شهر است و تعداد زیادی از بانک ها، شرکت ها، شرکت های سرمایه گذاری و صرافی را در خود جای داده است که در سال 2005 افتتاح شد. دبی یکی از مقصدهای توریستی برجسته و پرطرفدار در دنیا شناخته میشود و شهری خیرهکننده با تفریحات پرهزینه است؛ اما آیا میدانستید در دبی میتوانید از تفریحات رایگان نهایت لذت را ببرید و خاطرههای خوش بسازید؟ نزدیک دبی، میان صحرای سوزان و کویر دبی، یک پارک ملی و ذخیرهگاه حفاظتشده بیابان دبی قرار دارد که ۲۲۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و اولین پارک ملی دبی است که بههمت محمد راشد آل مکتوم تاسیس شده است. در صحرای سویحان گروههایی وجود دارند که به اجاره ماشینهای آفرود میپردازند. اگر از آن دست افرادی هستید که علاقه زیادی به آفرود و رانندگی در بیابان دارید، پیشنهاد میکنیم که حتما سری به صحرای سویحان بزنید. این کویر و دریاچه القدره بهعنوان یکی از جاهای دیدنی دبی برای پیکنیک کردن و دیدن گونههای مختلف حیوانی منطقه کویر، مسابقات شترسواری و دوچرخهسواری و آفرود بسیار مناسب و همچنین پرطرفدار است.

در ضمن میتوانید در این مکان دوچرخه کرایه کنید و از دوچرخهسواری در پیست رایگان القدره لذت ببرید. کودکان و خردسالان میتوانند سوار قطار مینیاتوری پارک شوند و سواری مفرحی را ضمن لذت بردن از مناظر بخشهای مختلف پارک، تجربه کنند. بدین صورت که افراد فقط میتوانند چشم اندازی از منظرههای بالای چرخ و فلک را تماشا کنند. این روستا بر بالای کوه حجر ساخته شده و در قدیم به «الحجرین» نیز معروف بوده است. در پیچوخمهای رشتهکوه حجر دبی، روستاهای کوچکی قرار گرفته است که بر دامنه این کوه میدرخشد. رشتهکوه حجر غربی همچون «سهل باطنه» در کنار ساحل واقع شده و بزرگترین قله این رشتهکوه، ارتفاع آن به ۳۰۷۵ متر میرسد. علاوه بر این، بزرگترین پارک داخلی سرپوشیده جهان نیز در "بازار جهان" ساخته خواهد شد. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، شبهای کویر بسیار زیبا و پرآرامش است. از دیگر دیدنی های دبی باید به کانال آبی آن اشاره کرد. از زیباییهای این کوه میتوان به سرسبز بودن دامنه کوهها از مرکبات و مزارع درخت نخل خرما و همچنین آب چاههای شیرینش اشاره کرد. نمیشود تا روستای حتا رانندگی کرد و از مسجد جمعه این روستا که در باغهای خرما مخفی شده است دیدن نکرد. اگر قصد سفر به دبی را دارید و میخواهید که در طول سفر خود از بیابان و کویرهای آن نیز دیدن کنید، بهتر است پیش از سفر و رزرو تورهای مربوط به آن، به چند نکته توجه داشته باشید. بیابان القدره از دیگر بیابانهای مهم دبی که برای بیابان گردی در دبی گزینه مناسبی محسوب میشود. بیابان گردی در دبی یکی از تفریحات اصلی برای توریستها و گردشگران شهر دبی محسوب میشود. البته تورهای متنوعی برای تجربهکردن این تفریح کویری برگزار میشود که از جمله آنها تور ۴x۴ یکی از تورهای تخصصی سندبوردینگ دبی است.

بدون شک بازدید برخی از جاذبههای طبیعی از جمله ارزان ترین تفریحات دبی شناخته میشود، زیرا تنها هزینه رفتو آمد و کمپ را پرداخت میکنید. موزه دبی یک موزه تاریخی و فرهنگی است که ورودی آن رایگان است. یکی دیگر از تفریحات رایگان در دبی پارک ریورلند است که با خرید تور دبی میتوانید از این پارک دیدن کنید. کدام بیانهای دبی مناسب تفریح هستند؟ معمولا وقتی به جاهای دیدنی دبی فکر میکنیم انتظار داریم پارکها، رستورانها و هتل های دبی یا مراکز خرید دبی تمام وقتمان را پر از تفریح و خوشی طعم سفر کند. در این قسمت قصد داریم برخی از جذابترین بیابانها و کویرهای دبی را معرفی کنیم که هر کدام برای مقاصد مختلف، انتخاب میشوند. با انتخاب این هتل و اقامت در آنجا، گویی پا به دنیای افسانهای آتلانتیس گذاشتهاید! همچنین نگهبان اختصاصی و امکان تبدیل ارزهای مختلف به پول محلی نیز از دیگر خدماتی است که در هتل ارائه میشود. میتوانید با رزرو تورهایی که شبها نیز در بیابان میمانند، از غذاهای خوشمزه و محلی دبی میل کنید. به این دلیل که وادیهای کویر دبی نزدیک کوههاست و بهخاطر بارانهای زمستانی آنجا شکل گرفته است، شما را با سرسبزی خود آن هم در دل کویر غافلگیر میکند. در قسمت شمالی شهر فجیره، در روستای بدیه در منطقه دبا، قدیمیترین مسجد دبی به نام مسجد البدیه واقع شده است که یکی از معروفترین مساجد دنیا هم محسوب میشود.

هزینه بلیط: قیمت پارک آبی دبی - آیس لند - برای بزرگسالان ۷۰ درهم، برای خانوادههای (دو بزرگسال و یک کودک) ۱۰۰ درهم و برای کودکان ۲۰ درهم است. کویر جادویی در شهر دبی با شگفتیهای بکری که دارد یکی از تفریحات کم هزینه این شهر بهحساب میشود. بازدید از حیاط جمعیت هندی تجربهای فوقالعاده از فرهنگ هندی و انرژی دبی است و همچنین به شما امکان میدهد از لذتهای هندی بدون هزینه بالا لذت ببرید. در هوای گرم و خورشید تابان دبی شاید عاقلانه نباشد به ساحل گردی کنید اما استفاده از پارکهای آبی فوقالعاده این شهر میتواند خیلی خوشایند باشد. القدره نزدیکترین کویر به دبی محسوب میشود و شما در زمانی کمتر از یک ساعت میتوانید به این صحرا بروید و از تماشا و گشتوگذار و عکاسی در این کویر بکر لذتی تکرارنشدنی را تجربه کنید. برای گشتوگذار میتوانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. شما می توانید با اجاره خودرو از شرکت رنت کنیم یک خودرو مناسب با بودجه خود کرایه کرده و سفر خود را به این شهر دیدنی آغاز کرده و از مکان های دیدنی این شهر، لذت ببرید. در کنار همه جذابیتها و دیدنیهای این شهر، نمیتوان به برنامه خرید و سر زدن به مراکز خرید شیک و جذاب دبی را از دست داد. در واقع در این بازه زمانی بهدلیل شرایط جوی، مسافران کمتری به این شهر، سفر میکنند. این تجربه ناب در کنار دیگر سرگرمیهایی که برای یک تور بیابان گردی در نظر گرفته شده است، میتواند لحظات نابی را برای مسافران بسازد. بخشی از لذتهای بیابان گردی در دبی ، به تماشای آسمان بیابانها در شب برمیگردد. بیابانهای دبی که از مقاصد توریستها هستند، در شب پذیرای مسافرانی میباشند که در کمپها و چادرها سکونت پیدا میکنند. با وجود گونههای جانوری و گیاهی بیابانی کویر، این منطقه تبدیل به یکی از مقاصد جذاب گردشگری تورهای کویرگردی امارات متحده عربی است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ماشین های اجاره ای دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.

ورق فولادی مات چیست؟

 


ورق فلزی مات نوعی ورق فلزی است که سطح آن خاکستری و مات است که بر اساس خواص نوری و سایر خواص فیزیکی و شیمیایی می باشد و می تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد در این مقاله با ماهیت فلز مات آشنا خواهید شد. ورق، خواص، کاربردها و عوامل موثر بر قیمت آن.

ورق فولادی مات چیست؟

ورق استیل مات نوعی ورق فولادی است که سطحی ناهموار و مات دارد. به همین دلیل بازتاب نور از آن بسیار کم است. ورق مات استیل ضد زنگ با پرداخت سطح 2B تولید می شود. قیمت ورق فولادی به دلیل اینکه فرآوری کمتری روی آن انجام می شود نسبت به سایر ورق های فولادی ارزانتر است.

نورد گرم عمدتاً برای تولید ورق استیل دکوراتیو  ضد زنگ مات استفاده می شود. سپس با استفاده از آنیلینگ و اسیدشویی، رنگ کاغذ خاکستری می شود. در نهایت در هوای سرد سطح ورق فلزی خاکستری و مات می شود. با انجام این کار، فلز نقطه ای را پیدا می کند که کمترین میزان نور را منعکس می کند.

در واقع، بر خلاف فولاد روشن، که دارای درخشش نهایی و بازتاب نور است. و در زمینه های تزئینی کاربرد دارد. از ورق استیل مات در مکان هایی استفاده می شود که نیازی به ظاهر زیبا و درخشان ندارند. یا مطلوب است که نور زیاد منعکس نشود.

صفت

خواص ورق فولادی مات شامل سه دسته خواص فیزیکی، شیمیایی و فیزیکی می باشد. اما همانطور که از نامش پیداست، خواص فیزیکی آن مهمتر است.

کیفیت ظاهری ورق فولادی مات به گونه ای است که از عملیات نورد گرم اولیه استفاده می شود. سپس با کوئنچ و اسید شویی و در نهایت با نورد سرد خاکستری و کدر می شود. این ورق می تواند ضخامت های مختلفی داشته باشد. و در سایزهای مختلف استفاده کنید.

استفاده از سیم فولادی بر اساس این ویژگی های بصری است که در آن نیاز به جلوگیری از آلودگی وجود دارد.

اگر بخواهیم به خواص شیمیایی این مقاله بپردازیم، ابتدا باید به آلیاژ آن اشاره کنیم. فولاد مات گروهی از آلیاژهای آهن-کربن-کروم است. البته این سه مورد مهم ترین و مهم ترین جنبه های آن هستند.

ترکیب ورق های فولادی مات مولیبدن، نیکل، منگنز و ... می باشد. توسط . کروم در فولاد مات می تواند بین 11 تا 18 درصد باشد. بیشترین مقدار کروم در ورق فولادی غیر مات با کیفیت 304 یافت می شود و باعث مقاومت بالا می شود.

قیمت ورق فولادی صیقلی عمدتاً بر اساس ارزش کروم و نیکل موجود در آن تعیین می شود. و از نظر خواص فیزیکی فولاد ضد زنگ باید به مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون اشاره کرد. مربوط به کروم موجود در آن است. با یک عمل انجام شده بر روی ورق در خاکستری و خاکستری. سطح آن در برابر خوردگی مقاوم تر خواهد بود.

یک ورق فولادی مات تهیه کنید که با پردازش فولاد 400 درجه به دست می آید. خاصیت مغناطیسی دارد.

یک روکش مات داشته باشید

این نوع فولاد با خاصیت مغناطیسی با کار بر روی سطح فلز یا ورق فولادی با عیار 400 به دست می آید.

فولاد کسل کننده را نگیرید

ورق های فولادی مات مهفا خاصیت مغناطیسی ندارند زیرا فرآیند مات کردن و خاکستری شدن روی فولاد انجام می شود. که درجه 300 و به اصطلاح نچسب است. یکی از معروف ترین و پرکاربردترین گریدهای ورق فولادی مات گرید 304 است. گریدهای فولادی مات را می توان بر اساس اندازه، ضخامت و سایر مشخصات آلیاژی یا ظاهری طبقه بندی کرد.

به عنوان مثال، ورق های 100 در 200 سانتی متر، 125 در 250 سانتی متر یا 122 در 244 سانتی متر. موجود و در بازار به فروش می رسد مات یکی از عوامل موثر بر قیمت ورق فولادی است

برنامه های کاربردی

این نوع ورق کاربردهای بسیار متنوعی دارد که به برخی از آنها می پردازیم.

تجهیزات پردازش شیمیایی و دارویی

تولید ماشین لباسشویی و خشک کن

تولید یخچال و فریزر صنعتی و تجهیزات برودتی

ساخت تجهیزات مربوط به زهکشی

ساخت تجهیزات بهداشتی

ساخت اجاق گاز

ساخت پانل های تزئینی

کلکتورهای خورشیدی

تولید غلطک های کاربردی در صنعت کاغذ

به طور کلی ما نمی خواهیم آلودگی در ساخت تجهیزات یا موارد ظاهر شود. می توان از فولاد مات استفاده کرد.

همچنین در جاهایی که دید وجود ندارد و یا ترجیح می دهیم نور قرار ندهیم. ورق استیل مات یکی از بهترین گزینه ها است زیرا بادوام است و همچنین نور زیادی را جذب نمی کند.

قیمت فولاد مات

قیمت فولاد ضد زنگ مانند انواع ورق های فولادی هر روز نیاز به بررسی دارد. قیمت ها تحت تاثیر عوامل مختلف بسیار نوسان می کنند. و مدام در حال تغییر هستند. بنابراین نمی توان لیست ثابتی برای آنها ارائه کرد.

البته قبلاً گفته بودیم که قیمت فولاد مات معمولاً ارزانتر از سایر فولادهای موجود در بازار است.

زیرا عملیات پرداخت کمتری روی آن انجام می شود. بنابراین هزینه تولید و به تبع آن قیمت نهایی محصول کمتر خواهد بود.

در اینجا برخی از عوامل موثر بر قیمت فولاد ضد زنگ آورده شده است.

هزینه مواد اولیه: فولاد ماده اولیه فولاد مات است. بنابراین تغییر در قیمت فلز روشن می تواند مستقیماً بر قیمت فلز مات تأثیر بگذارد.

هزینه فرآیند پولیش: فرآیندی که روی ورق فولادی انجام می شود آن را کدر و خاکستری می کند. نیاز به مواد و تجهیزاتی دارد که قیمت تمام شده آنها بر قیمت نهایی محصول تأثیر می گذارد.

نوسانات بازار: میزان عرضه و تقاضا در بازار می تواند بر قیمت ورق فولادی تأثیر بگذارد. وقتی تقاضا زیاد و عرضه کم است. این بدان معنی است که این محصول کمیاب است. قیمت معمولا بالا می رود. برعکس، زمانی که عرضه بیشتر از تقاضا باشد، قیمت ها کاهش می یابد.

نرخ ارز: لازم به ذکر است که فولاد در کشور ما تولید نمی شود، بلکه یک محصول وارداتی است. بنابراین بستگی به این دارد که از کدام کشور وارد شده و با چه ارزی خریداری شود. قیمت ها متفاوت است. نوسانات ارز، هزینه های واردات محصول، عوارض گمرکی و غیره. بر تعیین قیمت فولاد تاثیر می گذارد.
 

تبلیغات امارات مال

شهربازی آی ام جی ورلد دبی امکانات ویژه ای نیز برای مسافرین در نظر گرفته تا مسافرین بتوانند در اوج آرامش و امنیت خاطر از تفریحات شهربازی لذت ببرند. این ساختمان تاریخی دارای طیف گسترده ای از مدل های بزرگی است که زندگی اماراتی را از یک دوره گذشته به تصویر می کشد. پارک های آبی، رستوران های خارق العاده، سافاری، سفر به آینده در پارک VR و تفریحات گسترده دیگر. این ساحل مساحتی حدود 78 کیلومتر را به خود اختصاص داده است و امکانات رفاهی آن بسیار گسترده است. امکانات رفاهی ساحل الصفوح بالاست و به شما کمک میکند خاطره حضور خود را در دبی به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل نمایید. شما میتوانید با توقف در کنار تلسکوپ عظیمی که در نوع خود بزرگترین تلسکوپ منطقه در نظر گرفته شده است، تجربهای به یاد ماندنی برای خود خلق کنید. همچنین، امکانات موجسواری در ساحل ام سقیم وجود دارد که میتواند خاطره حضور شما در دبی را به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل نماید. پارک آبی لگولند مکانی برای آب پاشیدن و سر خوردن در یک دنیای آبی مناسب برای خانواده می باشد.یکی از بهترین پارکهای آبی در دبی ، مقصدی مملو از تفریح است که به شما امکان میدهد با یکدیگر مسابقه دهید یا دستهجمعی بروید. در این ساحل چندین کابین برای تعویض لباس وجود دارد و خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه میدهد. مکان مناسبی برای خرید سوغاتی های رنگارنگ مانند قلیان های زیبا و لوازم تزئینی است. کسانی که میخواهند پس از شنا در ساحل به خرید بروند، باید بدانند ساحل جی بی آر در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد. به طور کلی، حضور در این ساحل به کسانی پیشنهاد میشوند که میخواهند در آب شنا کنند و از آفتاب دلپذیر دبی لذت ببرند.

درب های تعبیه شده در این هتل مستقیما به مرکز خرید امارات مال متصل می شوند در نتیجه بهترین گزینه برای صرفه جویی در وقت بدون معطلی در ترافیک و صرفه جویی در هزینه ی رفت امد می باشد.ما به شما اسانترین راه برای خرید از برترین برند های دنیا در هتل کمپینسکی امارات مال را پیشنهاد میکنیم. بازدیدکنندگان می توانند وقت خود را صرف کرده و در فعالیت های تفریحی مانند صرف غذا در مرتفع ترین رستوران دنیا و باز شدن در باشگاه برج. با اقامت در این هتل و استفاده از باشگاه بدنسازی آن، تناسب اندام و برنامهی ورزشی شما در طول سفر مختل نمیشود و بعد از گشتوگذار حسابی در این شهر جهانی، با آبتنی در استخر روباز و پوشیده و استفاده از سونا و جکوزی و ماساژ میتوانید با خستگی روز خداحافظی کنید. که همه این ها باعث شده باشگاه گلف امارات به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی شناخته شود. اگر علاقمند به گردش در مغازه های پر نقش و نگار هستید، این فرصت را از دست ندهید. اگر در میان سواحل دبی به دنبال ساحلی آرام هستید، بیشک باید ساحل جی بی آر را انتخاب کنید. این استودیوی هنری کاملاً بی نظیر است زیرا از مهارت های ترکیبی هنری برای خلق قطعات خیره کننده از عزم و اراده انسان استفاده می کند. هر فرد برای بازدید و رفتن به داخل باید هزینه بپردازد و اگر شما نمی خواهید این هزینه را پرداخت نمایید می توانید از بیرون این مجموعه و در داخل پاساژ از ماهی های بزرگ و قابل دیدن در آنجا تماشا کنید. با دیدن پارک آبی که با رنگهای روشن و رنگارنگ طراحی شده، به وجد خواهید آمد. آیا تمایل دارید زمانی که در یکی از سواحل دبی نشستهاید و از منظره دریا لذت میبرید و یا در حال شنا کردن هستید و موجهای دریا بدن شما را نوازش میکند، کایتهایی را که در هوا وجود دارند نگاه کنید و از رنگهای شاد آنها شگفتزده شوید؟

لگولند دبی ، جاذبه های دیدنی و تفریحی و امکانات دیگر این ... امکانات رفاهی این ساحل بالاست و شما میتوانید بدون نگرانی از عدم وجود رختکن و یا دوش در آنجا شنا کنید، زیرا تمامی امکانات با کیفیت بالا به شما ارائه میشوند. مگر میشود به دبی سفر کرد و به بازدید از مراکز خرید آنجا نرفت؟ در این غرفهها چایهای سنتی خاورمیانه و مدیترانهای، روغن زیتون بسیار مرغوب، لباسهای سنتی عربی و انواع و اقسام صنایع دستی ساخته شده توسط مردم فلسطین به بازدیدکنندگان عرضه میشود. برای شنا با این کوسهها نیازی به آموزش غواصی ندارید و با پوشیدن لباسهای مخصوص و کلاه ایمنی حاوی اکسیژن به راحتی میتوانید آدرنالین خونتان را بالا ببرید. با آکواکوندا (Aquaconda) طولانیترین سرسره آبی جهان، را تجربه کنید و یا با کلاه زیر آب سافاری کنید. جزیره نخل جمیرا و یا جزیره پالم دبی یکی از جزایری است که تمامی آن به دست بشر ساخته شده است و همین امر آن را به یکی از جاذبههای توریستی این کشور تبدیل کرده است. به همراه خانواده یا دوستانتان آماده شوید تا به سمت پالم جمیرا روانه شویم و لحظاتی را به دور از دغدغه و فکر در این پارک بگذرانیم. زمانی که در این ساحل حضور دارید، میتوانید یوگا کنید و یا مدیتیشن انجام دهید. بهتر است بدانید انواع کافیشاپها و رستورانهایی در این ساحل وجود دارند و شما میتوانید انواع غذاها و نوشیدنیهای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

کافه و رستورانهای این ساحل انواع نوشیدنیها و غذاها را به شما ارائه میدهند و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. استفاده رایگان از اتاق بخار و سونا، 30 دقیقه تمرین ورزشی رایگان با مربی شخصی، دسترسی ویژه به کافه و انواع میان وعدهها و نوشیدنیها در طول روز، اولویت رزرو رستوران و دسترسی رایگان به آکواریوم "لاست چمبرز" و پارک آبی برای میهمانان این سوئیت مهیا است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق با طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه برج واقع است. اجاره کوچکترین اتاق این هتل شبی 6 هزار درهم است. اگر با خودروی شخصی به این دهکده میروید، بهتر است بدانید که پارکینگ این دهکده جهانی برای 18 هزار و 300 وسیله نقلیه ظرفیت دارد. قیمت بلیت، وبزا و تور شش روزه دبی ۱۶۰ هزار تومان بود (با هتل، صبحانه، ناهار و گشت) که من ۱۰ هزار تومان هم تخفیف گرفتم. این مرکز که به دلیل جلسات پرسش و پاسخ صبحانه و ناهار با میزبانان اماراتی خود مشهور است. ناهار را با یک تور تاریخی و فرهنگی ترکیب کنید و از منطقه تاریخی الفهیدی و موزه آن بازدید کنید. اگر بازدید از آکواریوم دبی را در یک قایق با کف شفاف به موارد ذکر شده اضافه کنید، قیمت آن برای هر نفر 299 درهم خواهد بود. این برج شامل دوبرج اصلی است که به طور مداوم در حال چرخش ۳۶۰ درجه میباشند، هر سفینه برای تعداد محدودی مسافر طراحی شده است و پارکینگ ورودی آن برای تحمل وزن بسیاری از مسافران استوانه شکل طراحی شده است. این یک مرکز آموزشی، هنری است که به خوبی برای جامعه دبی طراحی شده و در حال تولید آثار هنری شگفت انگیز است که حتی در برخی از بزرگترین سالن های فرودگاه بین المللی دبی نیز قابل مشاهده هستند.

بزرگترین بازار طلای جهان در اینجا قرار دارد. لوکیشن دقیق اینجا در واقع به سمت شمال غربی دبی مارینا- یکی دیگر از محله های برجسته در منطقه است. شما می توانید عالاوه بر دیدن شیرین کاری های دلفین ها در کنار آن ها شنا کنید. این کشور به واسطه سرمایهگذاریهای عظیمی که در بخشهای مختلف کرده است، توانسته است توریستهای زیادی را جذب نماید و همین امر نام دبی را بر سر زبانها انداخته است. یکی از جاذبههای توریستی این کشور سواحل نیلگونی است که در آن قرار دارد. پارک آبی آتلانتیس دارای جاذبههای گوناگونی میباشد که برای خانوادهها عالی هستند. اما یکی از لذتبخشترین تفریحاتی که در این صحرا برای مسافران بهوجود آمده امکان سافاری در ساعاتی پس از غروب آفتاب بوده که حس و حالی عالی انتقال میدهد. زمانی که در این ساحل قدم میزنید، میتوانید از زیباییهای بصری که به شما هدیه میدهد لذت ببرید. بورس طلا و کالای دبی (دیجیسیایکس) از سوی سازمان امور خدمات مالی دبی (دیافاسای) به رسمیت شناخته شده و به شرکتهای مستقر در مرکز بینالمللی مالی دبی که دارای مجوز دیافاسای هستند اجازه میدهد در بورس عضو شوند. از سوی دیگر، دبی مدیا سیتی میزبان بسیاری از آژانس های تبلیغاتی محلی و جهانی مانند Omnicom Media Group، Leo Burnett، OSN، Sky News و CNBC Arabia است. سرسرههای آبی پارک آبی دبی بسیار عالی در سطح جهانی هستند، برای کودکان هم یک ناحیه از سرسرههای آبی اختصاصی در نظر گرفته شده است و یک ساحل ماسهای سفید ۷۰۰ متری برای زمانی که انرژی خود را از دست دادهاید و نیاز دارید استراحت کنید، اکواونچر تنها پارک آبی در دبی است که دارای ساحل اختصاصی میباشد. انرژی مثبت ساحل بسیار بالاست و افکار شما را در جهت مثبتی پیش میبرد. از امکانات دیگری که در ساحل لامر وجود دارد میتوان به وجود دوشها، رختکنهای بسیار تمیز و سالن ماساژ اشاره کرد.

در سه سالن رستوران، بار و سالن هوای آزاد این رستوران که روی دریای عرب خانه کرده انواع غذاهای فاخر چینی و تایلندی سرو میشود. حمام سنتی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، روم سرویس، لاندری، خدمات نگهداری نوزاد و کودک، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و … غذاهای سنتی، قهوه و میان وعده های اماراتی را امتحان کنید و از میزبانان سوالات خود در مورد امارات و فرهنگ ان را بپرسید. این مرکز اخیراً برنامه های خود را گسترش داده است که شامل شام ها و همچنین فوالا( عرف اماراتی برای پذیرایی از مهمانان با چای و شیرینی) نیز نیز می شود. این مسیر که پشت مسجد بزرگ دبی واقع شده است، ترکیبی از فرهنگ هندی با معماری اماراتی است. از سویی دیگر این مسجد محدودیت ورود ادیان را نداشته و همین موضوع دید متفاوت گردشگران را سبب شده است. این بازی محدودیت سنی ندارد. این منطقه در امتداد خط ساحلی واقع شده و نزدیک به اماکن دیدنی و تفریحی مختلفی مثل برج خلیفه است که آن را به یک لوکیشن مناسب تبدیل کرده است. دان تاون دبی یکی از منطقه های خوب آن است که میتوانید ورزش های آبی را در ساحل آن انجام دهید و همچنین دسترسی از آن به برج خلیفه برای شما بسیار آسان خواهد بود. بزرگ ترین آکواریوم دبی که به آن باغ وحش دریایی نیز گفته می شود، در گینس رکورد بزرگ ترین پانل اکریلیک را شکست که اندازه پانل 8/3 متر در 32/88 متر و همچنین ضخامت آن 75 سانتی متر است. هنگامی که در سال 2012 تکمیل شد، با کسب رکورد جهانی گینس در ساختمانهای بلند و زیستگاههای شهری (CTBUH) به عنوان بلندترین ساختمان مسکونی در جهان شناخته شد. جالب است بدانید که طول این زیپ لاین بهقدری زیاد است که در کتاب گینس نیز ثبتشده است.

بهتر است بدانید زمانی که میگوییم سواحل نیلگون هرگز حرف ما جنبه تبلیغاتی ندارد و تمامی کسانی که به سواحل دبی رفتهاند این موضوع را تایید میکنند که این سواحل بسیار زیبا و اغواگرانه هستند. ساحلهای دبی بسیار تمیز، شفاف و نیلگون هستند. امکانات ساحل قنتوت بسیار ویژه هستند و میتوانند تجربه شما را به یک تجربه خاص تبدیل نمایند. اگر این امر همراه با امکانات ویژه باشند، حس بهتری را تجربه میکنید. دلیل این نامگذاری این است، زمانی که شما در این ساحل حضور دارید، میتوانید برج دبی را مشاهده کنید و همین امر حس بسیار خوبی را در شما به وجود میآورد. در دوره بحران اقتصادی دبی، ابوظبی بود که به کمک دبی رفت و همین موضوع دلیل اصلی تغییر نام برج به حساب میآید. این آکواریوم به دلیل ایجاد محیط واقعی زندگی موجودات دریایی و اقیانوسی، به مکانی جذاب برای توریست های پژوهشگر تبدیل شده است که سالانه تعداد زیادی از آنها از سراسر دنیا برای دیدن و تحقیق درباره چگونگی زندگی این آبزیان و تعامل آنها با یکدیگر و با محیط، به دبی سفر کنند. دهکده جهانی یک رویداد سالانه است که بهترین سرگرمی، مراکز خرید، غذاخوریها و سایر جاذبههای شهر را در زیر یک سقف گرد هم میآورد. از جاذبههای تفریحی، تاریخی و تجاری نزدیک پارک IMG دبی، میتوان به پارک آبی وایلد وادی (28 کیلومتری)، بازار مدینه جمیرا (27 کیلومتری) و مرکز خرید امارات (26 کیلومتری) اشاره کرد. این ساحل به عنوان بسیار معروف است و در فاصله 35 کیلومتری شهر دبی واقع شده است. در اینجا دو ناحیه مجزا و همچنین یک پیاده روی چوبی ۲ کیلومتری در کنار خور دبی قرار دارد که پر از رستوران و فروشگاه است. همچنین میتوان از خوردن غذا در انواع رستورانهای ساحل لذت برد. این منطقه یکی از لوکسترین فضاهای دبی است که انواع رستورانهای بینالمللی، کافهها و بازارهای صنایع دستی، مغازههای مد زنجیرهای و لوکس در آنجا قرار گرفتهاند.

با کمی پیاده روی در مجموعه فستیوال سیتی میتوانید به ساحل برسید و از انواع کافهها و غذاخوریهای ساحلی لذت ببرید. الصفوح به بسیاری از مناطق آزاد مثل دبی اینترنت سیتی، دبی مدیا سیتی و دبی نالج ویلیج دسترسی دارد. دبی مدیا سیتی و دبی اینترنت سیتی، جایی که شرکت های بین المللی پیشرو از جمله بی بی سی، سی ان ان، آی بی ام و مایکروسافت دفاتر مرکزی منطقه ای خود را در آنجا دارند، در نزدیکی شما هستند و می توانید به راحتی به آنجا دسترسی داشته باشید. ساحل لامر نیز از این قاعده مستثنی نیست و تقریبا هر چیزی که بخواهید در آنجا پیدا میشود. شاید برخی از مخاطبان علاقهمند به دیدن سمورهای آبی و پنگوئنهای زیبا باشند؛ تغذیه این موجودات هر روز در ساعتهای خاصی انجام میشود. همانطور که متوجه شدهاید سواحل متعددی در دبی وجود دارند که هر یک با امکانات خاص خود توانستهاند توریستهای زیادی را به سمت خود بکشانند. این سواحل زیباییهای زیادی دارند و ممکن است شما ترغیب شوید که برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. ممکن شما به عنوان مسافر تمایل داشته باشید که هتلی نزدیک به ساحل داشته باشید. همانگونه که از نام این مکان پیداست، اسباببازیهای معروف لِگو (Lego)، با متنوعترین شکل ممکن پیش روی کودکان قرار میگیرد. اگر به طبقه ۱۲۴ برگ دبی بروید مناظر شهری فوق العادهای در معرض دید شما قرار میگیرد. همانطور که میدانید آبوهوای دبی در دسته آبوهواهای گرم و مرطوب قرار میگیرد. همانگونه که شما بهتر از ما میدانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ترفندهای متفاوتی دارد که انجام این ترفندها کاهش چشمگیر هزینهها را بهدنبال خواهد داشت. بنابراین اگر بهدنبال ماجراجویی در تور قسطی دبی هستید، حتما یک شتر رزرو کنید، مطمئناً پشیمان نخواهید شد!

اگر در دبی به دنبال مرکز خرید اقتصادی هستید، میتوانید به اوت لت مال بروید تا اجناس با کیفیت را با قیمتهای استثنایی خریداری کنید. گردشگران در سفر دبی حتما سری به مراکز خرید دبی میزنند و از اجناس لوکسی برندهای معتبر دیدن میکنند. اما قطعا اگر می خواهید برای اولین بار به شیخ نسین دبی سفر کنید بهتر است تورهای دبی را خریداری کنید. با توجه به خطوط ریلی شهری دبی شما اکثرا ایستگاه های مترو را در کنار محل اقامت خود خواهید داشت. با این توصیفات فهمیدید این محله چطور جایی است و چه انتظاراتی باید از آن داشته باشید، دیگر اختیار با شما است که در بین محله های دبی به این منطقه سری بزنید یا نه. اما این امر بدین معنا نیست که شرایط دریا در تمامی دریا برای شنا و یا تفریحات دریایی مساعد است. تصادفی نیست که دبی زیباترین سواحل خاورمیانه را دارد زیرا حاکمیت این شهر به جذب توریست توجه ویژهای نشان داده است. این منطقه آزاد که در امتداد خط ساحلی خیرهکننده جبل علی قرار دارد، یک پارک تجاری است که شرکتهایی از صنایع مختلف را جذب میکند. الصفوح، واقع در امتداد ساحل غربی دبی، یکی از برجسته ترین مناطق این شهر است. مرکز آموزشی، دبی نالج پارک، در داخل این مجموعه واقع شده است. در شهر دبی مرکز خریدهای متنوعی وجود دارند. دور تا دور پیست اسکی سر پوشیده دبی را با ورق های آلومینیومی که لوله های هوشمند درون آن با محتویات شیمیایی عبور کرده است وجود دارد که ذره ای گرمای سوزان دبی را به داخل عبور نمی دهد. در تور دبی پیست اسکی تمام امکانات و تجهیزات لازم در بالاترین سطح کیفیت پیاده شدهاند. آسانترین راه رسیدن به نخل جمیرا از طریق مونوریل است، که میتوانید پس از ورود به خط رد لاین و پیاده شدن در ایستگاه نخیل به آن برسید.

اگر نمی توانید پیاده روی طولانی داشته باشید باز هم جای نگرانی نیست می توانید از walkalators استفاد کنید و به راحتی به دبی مال برسید. کتابخانه مسجد امام حسین در دبی علاوه بر قرار دادن کتاب های نفیس تعداد زیادی کتاب با موضوع کودک و نوجوان در خود جای داده است. 1. مسجد امام حسین (نماینده مقام معظم رهبری). مسجد جمیرا ( jumeirah mosque) در بین مساجد شهر دبی به عنوان بهترین مسجد این شهر شناخته شده است. الفهیدی، که قبلاً با عنوان بستکیه شناخته می شد یکی از قدیمی ترین مکان های تاریخی و میراث شهری است. دبی شهری است که دارای میراث و تاریخ است. الصفوح همچنین یک پلتفرم برای مراکز تجاری دبی مدیا سیتی و دبی اینترنت سیتی است که دفاتر سازمان های جهانی پیشرو در زمینه های مربوطه را در خود جای داده است. تقریبا ده سالی است که منطقه جمیرا دبی در یکی از لوکس ترین مناطق دبی قرار گرفته است، همچنین برج العرب یکی از نمادهای این منطقه لوکس میباشد. دبی یکی از کشورهایی است که این روزها مورد توجه مسافران در سراسر دنیا قرار گرفته است. قاب دبی در پارک زیبل قرار گرفته و روزانه از ۱۰ صبح تا ۷ عصر باز است و فقط ۵۰ درهم برای بزرگسالان و ۲۰ درهم برای کودکان هزینه دارد. امروزه در کشور امارات اسکناسهای ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ درهمی و سکههای ۵، ۱۰، ۲۵ و ۵۰ فلسی رواج دارد.

این شهر جذاب و دیدنی در کشور امارات متحده عربی و در سواحل خلیج فارس واقع شده است. جمیرا 2 عمدتا از ویلاهایی با دسترسی آسان به جزایر خلیج جمیرا و مرکز خرید باکسپارک تشکیل شده است. اولین نکته که در رابطه با این موضوع باید در نظر داشته باشید این است که در این دبی، معمولا هتل های نزدیک به مراکز گردشگری گران تر هستند و مزیت آنها این است که رفت و آمد بین مراکز مهم گردشگری را برای شما آسان تر میکنند. به علاوه، ارائه کالای بی کیفیت تنها در برخی فروشگاه های اوت لت اتفاق می افتد. فرودگاه بین المللی دبی فرودگاه اصلی و بین المللی شهر دبی، کشور امارات متحده عربی محسوب می شود. امروزه از جاذبه های گردشگری دبی می توان به سواحل زیبای آن اشاره کرد که کمک زیادی به اقتصاد امارات کرده و این کشور را از درآمد نفتی بی نیاز نموده. در این فروشگاه ها هرچیزی که بخواهید، از کالاهای لوکس گرفته تا تخم دایناسور و عروسک های ابرقهرمانان، پیدا می شود. تماشای موزه و گشت و گذار در فروشگاه هایی که در کوچه های باریک این محل قرار دارند، یکی دیگر از کارهایی است که می توانید در دبی انجام دهید. خرید پارچه و پوشاک را نیز در بازار منسوجات انجام دهید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

پارک ملی گلستان

رامسر نقطهای سرسبز میان کوه و جنگل و دریا است که جاهای دیدنی بسیاری دارد. این دریاچه سرشار است از جاذبههای دیدنی طبیعی که به خوبی از آن نگهداری شده است و میتوانید در کنار دریاچه سقالکسار از سد خاکی زیبای آن نیز دیدن کنید. ارتفاع دریاچه از سطح دریا 64 متر، طول دریاچه در حدود 600 متر و عرض آن 500 متر است. در گذشته پرندگانی مانند لک و سار به این روستا میآمدند و از چشمهی موجود در آن آب میخوردند به همین خاطر این روستا سقالکسار نامیده شده است. سقالکسار از ترکیب سه واژه تشکیل شده که سقال یعنی آبخوری، لک و سار نیز نام دو پرنده زیبا هستند که درواقع یعنی دریاچه سقالکساری، مکانی است برای سیراب شدن آنها. پس این واژه یعنی محل آبخوری لک و سار. از دیگر عنوان هایی که پارک ملی گلستان با خود به دوش می کشد، عنوان بزرگ ترین پارک طبیعی ایران است، محدوده جغرافیایی این پارک از روستای تنگراه در استان گلستان یعنی در قسمت غربی آغاز شده و در روستای قره بیل که قسمت شرقی آن می باشد و جزو استان خراسان شمالی به شمار می آید، به پایان می رسد، با این که این پارک در سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان واقع شده است اما بیش از 60 درصد از محدوده جغرافیایی آن در گلستان واقع شده است از این رو به طور کلی گفته می شود که این جنگل در استان گلستان قرار دارد. ↑ «نقشه دهستانهای استان مازندران - سال ۱۳۹۰». الیت، روستایی است ازروستاهای چالوس از توابع بخش کلاردشت که در استان مازندران واقع شده است.

مسجد و مقبره شیخ حیدر کدکنی تربت حیدریه - نقشه ☀️ این تودی در ادامه با ما همراه باشید تا شما را به سفری به میان این دریاچه نیلگون ببریم که آیینهای شفاف از زیباییهای اطراف است و انعکاس درختان انبوه در آن، آرامش و سکونی عجیب را به گردشگران هدیه میکند؛ چشماندازی که نمیتوان از آن چشم برداشت.روستای سقالکسار از توابع بخش مرکزی شهرستان رشت در استان گیلان است که در دهستان لاکان در ۱۶ کیلومتری جنوب شهر رشت (حدود نیمساعت از مرکز شهر) و در جاده جیرده قرار دارد. دریاچه سد سقالکسار از جاذبه های طبیعی گیلان در ایران به شمار می رود. یکی از جذابیت های تنگه شیرز وجود چشمه های زیاد و یک رود است که به زیبایی و سر سبزی آن می افزاید. تابستان: هوای گرم و مرطوب شمال در کنار این دریاچه هم حس می شود اما باز هم گردشگران برای دیدن زیبایی ها راهی سقالکسار می شوند. یکی از بزرگترین این دریاچه ها (استخرها) سد خاکی سقالکسار می باشد که در نزدیک چماچاه و روستای سقالکسار واقع شده است و در تمامی فصول مسافران را به سمت خود جذب میکند. از چالوس به سمت غرب که حرکت کنید پس از طی 12 کیلومتر به نمک آبرود میرسید. جریان باد دیگر از سمت غرب و اقیانوس اطلس است. پس از عبور از مسیر شیبدار و پر پیچ و خم این جاده به دوراهی امام زاده قاسم میرسید و پس از آن در سمت چپ جاده مسیری است که به روستای عسل محله خواهد رسید. پس کار سختی است که بگوییم چه زمانی برای دیدن این موهبت الهی مناسب یا بهتر است. بنابراین چه بهتر که با تارگتیو همراه باشید تا با دریاچهای دیگر به نام دریاچه سقالکسار که شامل تمامی آن زیباییها و حس و حال هاست، آشنا گردید تا اگر دوباره هوای چنین تجاربی به سرتان زد و فرصتی دست داد، دریاچه سقالکسار را مقصد سفر بعدی خود قرار دهید.

انتخاب سختی دارید و بهتر است در هر فصلی از سال سری به دریاچه سقالکسار بزنید و از زیباییهای آن لذت ببرید. پیش از اینکه به این ناحیه سفر کنید باید برنامه ریزی خاصی داشته باشید مثلا در ابتدا باید ببینید که می خواهید فقط در جنگل گشت بزنید یا کوهنوردی هم در لیست برنامه های شما است. آب و هوای گیلان باعث میشود تا همه جاذبههای دیدنی آن نیز در هر فصلی از سال کاملاً مناسب باشند و بتوانید هر زمان که خواستید به آن سری بزنید. وجود جنگل و درختان زیبا در اطراف دریاچه سقالکسار باعث شده که در فصلهای مختلف زیباییهای خاصی داشته باشد و بسیار شگفتانگیز جلوه کند. امکانات مناسبی در اطراف این دریاچه در دسترس شما قرار دارد. روستای سقالکسار در فاصله بسیار کوتاهی از رشت، مکانی بینظیر با امکانات مناسب است. در اطراف این دریاچه جاذبه های گردشگری دیگری نیز وجود دارند که می توان به شهرک تاریخی ماسوله، میدان شهرداری رشت، روستای امام زاده ابراهیم و همچنین قلعه رودخان اشاره کرد. از جمله این امکانات می توان به امکان قایق سواری در دریاچه و چایخانه و سرویس بهداشتی که در خود روستای سقالکسار تدارک دیده شده است اشاره نمود. از مهم ترین امکانات این دریاچه می توان به وجود قایق اشاره کرد تا افراد علاقه مند به قایقرانی بتوانند از آن استفاده نمایند. در ادامه به معرفی دریاچه سقالکسار، خواهیم پرداخت.

علاوه بر این به آنها یک کیسه زباله نیز داده میشوند که اگر زبالههایشان را در آن بریزند و هنگام رفتن کیسه را تحویل دهند 2000 تومان از هزینهای که پرداخت کردهاند به آنها بازگردانده میشود. اما اگر خانواده جانباز، خانواده شهید و آزادگان هستید با حدود 50% تخفیف هزینه را پرداخت خواهید کرد. مهمترین گونههای گیاهی شامل بلوط، بلند مازو، ممرز، انجیلی، افرا، نمدار، خرمندی (از خانواده آبنوس)، زبان گنجشک، پلت، شیردار، کرکو، آزاد، اوری، توسکا، شیردار، بارانک، انجیر، توت، ملچ، داغداغان، ازگیل، ولیک، زالزالک، سیاه تلو، گوجه وحشی، شیر خشت، گردو، تمشک، انار وحشی، گلابی وحشی، زرشک، تاغ، گز، پرند، کاروانکش، کلاه میرحسن، گون، چوبک، درمنه، خار شتر و ارس میشود. مهمترین گونههای گیاهی شامل بلوط، بلند مازو، ممرز، انجیلی، افرا، نمدار، خرمندی (از خانوادهٔ آبنوس)، زبان گنجشک، پلت، شیردار، کرکو، آزاد، آوری، توسکا، شیردار، بارانک، انجیر، توت، ملچ، داغداغان، ازگیل، ولیک، زالزالک، سیاه تلو، گوجه وحشی، شیر خشت، گردو، تمشک، انار وحشی، گلابی وحشی، زرشک، تاغ، گز، پرند، کاروانکش، کلاه میرحسن، گون، چوبک، درمنه، خار شتر و ارس میشود. بخصوص که با وجود تله کابین مجهزی که در شهرک وجود دارد به راحتی میتوان در تابستان و زمستان به آب و هوای متفاوتی در ارتفاعات قله رازآلود دیوحمام که در 800 متری از سطح دریا بوده و از معدود قلههای افسانهای شمال ایران است و دارای چالهای با عمق 30 متر و طول و عرض 35 متر میباشد و یکی از پدیدههای نادر زمین شناسی است، دسترسی یافت. پل معلق ساخته شده از چوب و طناب، یکی دیگر از جاذبههای تفریحی نمک آبرود است که در ارتفاع 45 متری از زمین و طول 150 متر در قله دیوحمام قرار دارد. خط دو با کابین های 6 نفره فایبرگلاس تجهیز شده است که 1700 متر طول دارد و تا قله افسانهای دیوحمام چشم انداز زیبایی از ساحل دریا و جنگل سرسبز را به نمایش میگذارد.

بااینحال اگر اهل کوهنوردی هستید و قصد فتح قله سماموس را در سر دارید، خوب است بدانید که اغلب کوهنوردان فصل زمستان را برای تجربه صعود حرفهای به قله سماموس انتخاب میکنند. برای سفر به سد سقالکسار می توانید روی هر چهار فصل سال حساب کنید. در قالب تیم های دو نفره تا 40 نفره می توانید این بازی را انجام دهید. برای سفرهای تفریحی به گیلان می بایست مکان های گردشگری مناسبی را در برنامه خود جای دهید که ما به شما سد سقالکسار را پیشنهاد می کنیم. مراسم جالب دیگری که مردم این روستا دارند این است که آنها برای ساخت خانههای کاهگلی خود نیز با هم همکاری میکنند و این مراسم را «کایری کایری» مینامند. به دلیل توجه مردم بومی به نظافت دریاچه و محیط اطراف آن، در این ناحیه زباله های زیادی به چشم نمی خورند. در میان دریاچه سقالکسار، چشم تان به خانه ای غرق شده میخورد. در میان دریاچه سقالکسار، خانهای غرق شده را خواهید دید که داستانهای زیادی دارد. دریاچه گل رامیان مانند نگینی کبود در حلقهای از انواع و اقسام درختان رایج در منطقه نشسته است. یا زمانیکه سوار بر تله کابین مشهور آن شده و در دریایی از درخت و گل و گیاه به حرکت درمی آیید. زمانی که اسم دریاچه یا رودخانه به گوشمان میخورد، سریعاً به یاد شنا و ماهیگیری میافتیم، ولی نباید بر روی شنا و ماهیگیری به عنوان یکی از تفریحات دریاچه سقالکسار حساب باز نمایید!

در این مقاله از مجله گردشگری کایت قصد داریم تا دریاچه سقالکسار و جاذبههای دیدنی اطراف آن را به شما علاقهمندان به سفر و طبیعت معرفی کنیم. منتظر نظرات و تجربههای شیرین شما از مناطق دیدنی این سرزمین بهشتی شمالی هستیم. ۷ کيلومتر بعد از مرزن آباد به دوراهي کجور مي رسيد، در اين راه فرعي بعد از طي کردن حدود ۴۲کيلومتر مسير کوهستاني به روستاي کندلوس مي رسيد. محلي ها آن را مَرکو مي گويند که براي رسيدن به اين قلعه مي بايست بايد ۳۱۱ پله را بالا برويد که بسيار راحت طي مي شود و ۱۵ دقيقه به طول مي انجامد، اما حتي در مسير نيز از زيبايي هاي و سرسبزي ها بي نصيب نخواهيد بود چرا که اين مسير از بين باغ ها، بوته ها و درختاني مثل بلوط، شمشاد، ازگيل و… ماجرا جویی با زیپ لاین در لابلای درختان جنگل و عبور از دره های عمیق سرسبز، یکی از قسمتهای جذاب نمک آبرود است که جوانان بسیاری تمایل به تجربه آن دارند. ایران، پر است از جاهای عجیبوغریب و ناشناخته؛ ولی ما فقط با تعدادی از آنها آشناییم و اسم بسیاری دیگر را حتی نشنیدهایم. با این حال هنوز خیلیها این ییلاق را ندیدهاند و حتی در روزهای اوج سفر خیلی شلوغ نمیشود. به دشت های وسیع و سرسبزی می رسید که تعدادی از روستاهای زیبای رامسر را در خود جای داده است. در ادامه قصد داریم تعدادی از این امکانات تفریحی و رفاهی را به شما معرفی نماییم. امکانات فیلبند محدود است و ممکن است برای تهیه سادهترین وسایل و مواد خوراکی، قیمتهای بالا بپردازید؛ پس به مقدار مناسب آب و غذا و وسایل مورد نیاز خود را همراه ببرید.

سرانجام دو پایه داربست به هم رسیدند و ساخت قالب دال قوسی کامل و نمای آجری روی آن اجرا شد.از اقدامات هوشمندانه در ساخت این پل، احداث تونلی در زیر رودخانه ورسک بود تا به این ترتیب از این پل در برابر طغیان احتمالی رودخانه محافظت شود؛ به همین دلیل قطار پس از چرخشی که در طول مسیر خود دارد، تا ۱۰۰ متر بالاتر میرود و بعد روی پل قرار میگیرد.در ادامه، کار ریلگذاری موقت روی پل انجام شد و قبل از زمستان ۱۳۱۴ اقدامات آمادهسازی نصب ریلبند در دستور کار قرار گرفت.عکاس: ناشناسکار ساخت پل در سال ۱۳۱۳ آغاز شد و در سال ۱۳۱۵ به پایان رسید و نتیجه آن پلی به طول ۸۶ متر با ۱۰ دهانه کوچک و یک دهانه بزرگ ۶۶ متری بود.جالب اینکه قطارها پس از پل ورسک، ارتفاعشان را کم میکنند تا وارد تونلی در زیر کف دره شوند؛ سپس با عبور از پل روگذر جاده فیروزکوه، وارد ایستگاه ورسک میشوند.ساخت پل ورسک کمتر از دو سال به طول انجامید که در این مدت چندین بار توسط رضا شاه مورد بازدید قرار گرفت. روستای سقالکسار در ارتفاع ۵۰ متری از سطح دریا واقع شده است و آبوهوایی معتدل دارد. یکی دیگر از تفریحات مهیج نمک آبرود، سورتمه سواری در مسافت 1250 متری آنست که با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت در پای کوه با مسیری سرسبز و زیبا و هیجان انگیز، برای بازدید کنندگان خاطره ساز خواهد بود. جنگلپیمایی و برپایی کمپ از تفریحات و جاذبههای گردشگری این جنگل زیبا هستند. در کنار این روستا، سد خاکی سقالکسار، دریاچهای در منطقه جنگلی پدید آورده است که گردشگران و طبیعتگردان بسیاری را از دور و نزدیک به سوی خود جذب مینماید. فاصله روستای سقالکسار با شهر رشت بسیار نزدیک است و این فاصله در حدود ۱۵ کیلومتر می باشد.

فکرش را بکنید که سوار بر سورتمه های نمک آبرود شده اید و با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت هستید. اگر واقعا تجربه رفتن به شهر توریستی نمک آبرود در استان زیبای مازندران را ندارید که باید هرچه زودتر یک فکری بکنید. چنین طرحی باعث شده تا اکنون شاهد هیچ زباله و پسماندی در جاذبه طبیعی زیبای این استان نباشیم و هرکسی که چشمش به زبالهای بخورد به سرعت آن را جمعآوری میکند. جالب است بدانید که در اطراف این دریاچه زباله ای به چشم نمی خورد و این موضوع باعث شده این دریاچه را پاک و تمیزترین دریاچه کشور نام گذاری نمایند. دریاچه سقالکسار از جمله دریاچه هایی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. پارک جنگلی ۲۰۰ هکتاری نمک آبرود پوشیده از درختان خودرو و انبوه و گونههای کمیابی از درختان 700 ساله شمشاد با طبیعتی بکر و وحشی، یکی از اکوسیستمهای معروف طبیعت شمال بوده و مکان خوبی برای پیاده روی و طبیعت گردی و استفاده از آلاچیقها و امکانات و برپایی پیک نیک میباشد. اوپاچ هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر ایران به خود جذب میکند. تحت تاثیر این توده ها و جریان های باد از سمت های مختلف، سه مدل آب و هوای غالب را در شهر توریستی نمک آبرود داریم. اهداف زیادی برای ایجاد یک پروژه توریستی در شمال وجود داشت. اما پروژه ساخت نمک آبرود بخشی برای انتقال جمعیت توریست ها و مسافران از شهرهای نوشهر و چالوس به آنجا بود.

این طبیعت که بخشی از روستای زیارت است، از زیباترین مناطق دیدنی گرگان نیز به شمار می آید. آببندان توشن بسیار زیباست و یکی از بهترین جاهای دیدنی شهر گرگان می باشد. قدمت این پارک بسیار زیبا و دیدنی که امروزه به عنوان پارک اصلی شهر رشت است، به دوران سلطنت ناصرالدین شاه قاجار برمی گردد. تاریخ بنای این قلعه به طور دقیق معلوم نیست اما وقایعی که در نیمه اول قرن ششم هجری قمری در آن جا رخ داد حکایت از قدمت تاریخی قلعه دارد و بیانگر آن است که این قلعه پیش از آن تاریخ نیز معمور بوده و مورد استفاده قرار می گرفت، احتمالا تاریخ بنای آن به پیش از اسلام می رسد. بسیاری از افراد بر این باورند که قدمت این آبشار مربوط به دوران پالوئوژن است. به طوری که در طول مسیر خود آبشارهای باران و آبشار شصت کلا را تشکیل می دهد . در اواسط اردیبهشت همه چیز در اوج زیبایی خود قرار دارد. اطراف این دریاچه در ماه اردیبهشت مملو از شقایق میشود كه بر زیباییهای این منطقه میافزاید. پاییز با برگ های هزار و یک رنگش فرصتی عالی برای دیدن منظره ای ناب از این دریاچه محسوب می شود. حرکت توربین نصب شده در دیو چشمه با آب گوارای چشمه منظره زیبایی را بوجود آورده است. سقالکسار در تمام فصول سال زیبایی های خاص خود را دارد؛ اما در بهار و تابستان و پاییز شلوغ ترین روز های خود را تجربه می کند. یک پیست دوچرخهسواری بسیار ایمن و محصور در این مجموعه طراحی شده است که در فصول بهار و تابستان خصوصا برای بانوان مکان مناسبی برای دوچرخه سواری در جنگل میباشد.

از آنجا که این منطقه هوایی نسبتا خنک دارد، بهترین زمان سفر به آن فصول بهار و تابستان هستند؛ زمانی که با وجود گرما و شرجی هوا، آبشار آب پری هوایی مطبوع دارد. سرچشمه این آبشار از ارتفاعات جنگلی «سوردار» میآید. در حقیقت این دشت مرزی است که پوشش سبز و جنگلی شمال ایران را به پوشش برفی و یخچالی کوه الموت متصل می کند. چهچهه ی پرندگان، صدای دارکوب و گله ای که در دشت های دورتر مشغول چرا هستند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر نیز کارشناسان علاءالدین تراول با شماره ۰۲۱۷۴۴۹۵ پاسخگوی شما هستند. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید تا بیشتر درباره این دریاچه ی زیبا بدانید. همان طور که گفتیم در اطراف این دریاچه امکاناتی در دسترس هست که سبب جذابیت بیشتر وانگیز سفر به این منطقه برای گردشگران و طبیعتگردان شده است. علت جذابیت دریاچه ساقلکسار علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، امکانات رفاهی و اولیه اطراف آن است که اقامت چند ساعته یا چند روزه را برای شما آسان و لذت بخش مینماید. آیا می دانید علت نام گذاری این جنگل ها چیست؟ در میان آبشارهای استان گلستان، باران کوه یکی از زیبا ترین مکانهای استان گلستان است که به علت مسیر طولانی پیاده روی و دسترسی سخت تر همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است. خانههای محلی و ویلاها یکی از در دسترسترین گزینهها در سفر به استان گیلان هستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ون برای شمال لطفا از صفحه ما بخواهید.

چرا همه مرده اند در مورد دهکده جهانی دبی اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

این مجموعه به چهار قسمت تفریحی تقسیم بندی شده است که می توان به : عجایب ، شبکه کارتون ، دره گم شده ماجراهای دایناسورها ، سینما سه بعدی تفرجگاه IMG و جاذبه های تفریحی را می توان نام برد . بخش کارتون نت ورک در شهربازی IMG دبی براساس شخصیت های شبکه ای کارتونی با همین نام ساخته شده که شامل 5 تفریح جذاب است. شهر تنبل: همانطور که از نام این بخش مشخص است، شما میتوانید برای انجام تفریحاتی کمتحرک همچون لانه رابی، خانه درختی، کلاس رقص با استفانی و غیره در این اینجا حضور داشته باشید. اینجا مکانی است که میتوانید از تخفیفهای بزرگ تا ۸۰ درصد در برابر قیمت اصلی برخوردار شوید. قیمت بلیط دهکده جهانی دبی چقدر است؟ پیست اسکی دبی از جاذبه های گردشگری این منطقه جذاب و لوکس در جنوب خلیج فارس محسوب می شود.جالب است بدانید که این مکان، عنوان بزرگترین پیست اسکی سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.عجیب هم نیست، زمانی که در قلب یکی از صحرایی ترین و بیابانی ترین نقاط جهان، شاهد یک پیست اسکی هستیم، این پیست بزرگترین آن ها باشد. شهربازی لگولند دبی ۶ بخش مختلف با طراحی مجزا را در دل خود جای داده است که یکی از دیدنی ترین بخش های آن بخش مینی لند است. در شهربازی رنگارنگ لگولند دبی کودکان به سفری تفریحی آموزشی می روند؛ آنها ابتدا با مراحل و روند ساخت لگوها آشنا می شوند و بعد با همان لگوها، اسباب بازی های محبوب خود از عروسک تا ماشین را می سازند. پیش از اقدام به خرید پارچه از دبی باید ابتدا بازار ایران را مورد بررسی قرار دهید. مسلماً تمامی افراد به دنبال تخفیف بلیط اسکی دبی هستند که باید بگوییم به هیچ وجه، تخفیفی در این مجموعه تفریحی داده نمی شود.

بعد از آنکه تمامی سرگرمی های شهربازی آی ام جی را امتحان کردید، بد نیست به سراغ امکانات جانبی این شهربازی بروید. اگر شما نیز مایل هستید حین سفر به دبی، بازدید از شهربازی آی ام جی دبی IMG را در برنامه کاری خود قرار دهید، میتوانید خود را از طریق وسیله نقلیه عمومی یا خودروی شخصی به این شهربازی برسانید؛ البته باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که این شهربازی در روزهای تعطیل شلوغ بوده و همین امر میتواند حملونقل شما را با ازدحام و شلوغی مواجه کند؛ در نتیجه پیشنهاد میشود نسبت به روز انتخابی حضور در مجموعه آگاه باشید تا با ازدحام کمتری مواجه شوید. در این سالن امکان استفاده از نور طبیعی آفتاب وجود دارد که می توانید داخل استخر و در حین شنا از آن لذت ببرید. در شهربازی کیدزانیا کودکان در حین تفریح، چیزهای بسیاری یاد می گیرند که از آن جمله می توان به حساب و کتاب اقتصادی، کارگروهی و همدلی اشاره کرد. هر ساله توریستان زیادی به این منطقه سفر می کنند، و از جذابیت های آن بازدید می نمایند. ماجراجویی های مارول نیز یکی از جذابیت های IMG دبی است که به شما امکان می دهد در جهان تخیلی فعالیت های بسیاری از قهرمانان شخصیت های مارول را تجربه کنید. و همین امر نیز باعث جذابیت بیشتر این بخش از سرزمین ماجراجویی امارات شده است. برای به دست آوردن پول بیشتر در کیدزانیا، کودکان باید برای خود شغلی پیدا کنند و مشغول به کار شوند. در هنگام ورود به کیدزانیا هر کودک چکی به مبلغ ۵۰ کیدزوس، ارز رسمی کیدزانیا، دریافت می کند که می تواند آن را تبدیل نموده یا در بانک برایش حساب باز کند. برای گسترش تخیل کودک و کمک به او در کشف دنیای جدید، اسباببازیهای بسیاری نیز وجود دارد.

کودک زیر ۳ سال و زیر ۹۰ سانتی متر رایگان است. بدون وجود همراه، محدودیت قد افراد به مقدار 1.30 متر تعیین شده است. در این مجموعه مرکز کمکهای اولیه در بخش درهی گمشده آمادهی پاسخگویی و خدمترسانی به بازدیدکنندگان است. در این مجموعه مرکز کمکهای اولیه در بخش دره گمشده آماده پاسخگویی و خدمترسانی به بازدیدکنندگان است. نتیجه تست آنها در حدود چهار ساعت بعد آماده خواهد شد. سرآشپز ها همگی غذا های متنوع را با استفاده از مواد اولیه تازه آماده می کنند و به صورتی بسیار جذاب و اشتها آور سرو می کنند. سینمای بزرگ و مجهز، رستوران ها و کافه های متنوع و فروشگاه های خرید از جمله امکانات جانبی شهر بازی آی ام جی بشمار می روند که تجربه روزی سراسر هیجان و لذت را برای بازدیدکنندگان به همراه دارند. بنابراین با رفتن به آنجا جز شلوغی و صدای جیغی که از لذت و هیجان موج سواری و تفریحات دیگر به گوش میرسد، چیزی عایدتان نمیشود. از هر چه بگذریم، حضور در سینما با فیلمهای جذاب و مفرح میتواند لحظات لذت بخشی را برای هر فردی ایجاد کند؛ اگر شما هم نسبت به انجام این کار تمایل دارید، پیشنهاد میکنیم به سینمای بزرگترین شهربازی سرپوشیده دبی مراجعه کرده و از امکانات بینظیری همچون صفحه نمایش با کیفیت، صندلیهای راحتی و بزرگ بهرهمند شوید. بازارکار این رشته بسیار متنوع و گسترده است همچنین برای فارغالتحصیلانی که دارای مهارتهای بالا هستند زمینه اشتغال خوبی ایجاد کرده است. از طرفی، رستورانهای لوکس و مدرن و هنر معماری استثنایی این مجتمع، تجربه یک بیشتر، رویایی و مفرح را برای بازدیدکنندگان IMG دبی ایجاد شده است. بازدیدکنندگان می توانند در یک واقعیت ترکیبی از جنگل های آمازون غوطه ور شوند. اما جالبیت ماجرا در اینجا تمام نمی شود وکودکان می توانند با پولی که به دست می آورند به فروشگاه و رستوران بروند خرید کنند و حتی در بانک کیدزانیا اقدام به سپرده گذاری پول هایشان بکنند.در واقع کیدزانیان با دیگر شهربازی هایی که در جهان وجود دارد فرق می کند و به نوعی یک پارک موضوعی محسوب می شود.

حتی یک رودخانه هم وجود دارد که بچهها میتوانند در آن قایقرانی کنند؛ با قایقهایی که خوشان با لگو ساختهاند. دانشمندان و علاقمندان به حوزه تکنولوژی میتوانند با طی کردن مراحلی، از این موزه فاند دریافت کنند تا بتوانند تحقیقاتی را در زمینههایی مانند علوم ریاضیات، زیست شناسی، فیزیک، تکنولوژی و … بله. برای سفر به دبی نیاز به ویزا دارید که با دریافت آن میتوانید تا ۳۰ روز در دبی اقامت داشته باشید. میردیف به محله دیره دسترسی راحتی دارد و همین موضوع باعث شده نیاز تمامی افراد ساکن در این محله دبی برطرف شود. این پارک تفریحی به دنبال این است که که در پی این همه تلاش در تمامی این سالها ” مقصد نهایی گردشگری بین المللی ” را از آن خود کند و مردم را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند و کاملا موفق هم شده است . یکی از ایمنترین و آرامترین بخشهای بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان را میتوان بلوار آیام جی دانست؛ چراکه شما میتوانید در اینجا به راحتی از موقعیتهایی چون Adventure Photography دیدن کنید. اینجا همان جایی است که شما در تور دبی گردی حتما باید از آن دیدن کنید. فقط باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که سرزمین ماجراجویی آی ام جی در امارات هیچ ایستگاه مترویی ندارد. با استفاده از سريعترين آسانسورهاي جهان که سرعت آن به چهل کيلومتر در ساعت مي رسد، رسيدن به قله اين برج فقط دو دقيقه طول مي کشد. انتخاب کشور مناسب برای برگزاری اکسپو به این صورت بود که نمایندگان 164 کشور جهان در دفتر بینالمللی نمایشگاهها در پاریس گرد هم آمدند تا کشور میزبان را انتخاب کنند. برای بازیکنانی که همراه ندارند؛ محدودیت قد 1.30 متری تعیین شده است. بهترین سواحل دبی همراه با آدرس، قیمت و امکانات معرفی شد تا در زمان سفر خود بتوانید بهترین انتخاب را برای استراحت در یکی از سواحل داشته باشید.

در ادامه 7 پارک آبی برتر دبی معرفی شده است. این پارک در حال حاضر ۳/۶ میلیارد درهم ارزش دارد. حتماً 3 ساعت قبل از پرواز، در سالن فرودگاه حاضر باشید. تصاویر رنگی و جذابی که در این موزه مشاهده خواهید کرد، همراه با مدلهایی که زنده به نظر میرسند و صدا و جلوههای ویژه، باعث میشوند تا تصویر جالبی از زندگی مردم قبل و بعد از کشف نفت در ذهنتان مجسم کنید. قبل از هرچیز اگر قصد سفر به دبی را دارید بهتر است برنامه سفر دبی را مطالعه کنید تا در مدت زمان کم از جاذبههای دبی دیدن کنید. پیشنهاد میکنیم در سفر به دوبی برای داشتن سفری خاطر انگیز از دبی فریم و پالم جمیرا نیز دیدن کنید . برای ورود به شهر بازی آی ام جی دبی از بازدیدکنندگان ورودی دریافت می شود که هزینه آن بسته به سن بازدیدکننده متغیر خواهد بود. ساحل جمیرا، تنها یکی از مراکز تفریحی و گردشگری شهر دبی محسوب می شود. بنابراین این بخش هم برای کودکان و هم نوجوانان بخش جذابی از سرزمین ماجراجویی آی ام جی محسوب می شود. این شهر بازی یک نوع پارک موضوعی یا تم در دبی امارات محسوب می شود. مساحت پارک مورد نظر پانزده هکتار است.

هالک: از آنجایی که اکثر کودکان علاقه دارند خود را در کنار شخصیت کارتونی مورد علاقهشان تصور کنند، شما میتوانید در این سینمای ۳ بعدی حاضر شده و همراه هالک به نبرد دشمنان بروید. توصیه میکنیم به جهت ثبت خاطرهای خوش، از عکاسان حاضر در مجموعه بخواهید که از شما عکس دسته جمعی بگیرند؛ زیرا تمامی دیزاینهای این بخش به دنیای واقعی نزدیک بوده و میتواند تأثیر بسزایی در طبیعی جلوه دادن عکس شما داشته باشد. بیشتر ساحلهای دبی رستوران و کافه نیز دارند؛ اما در حال حاضر نمیتوانید رستوران یا کافهای برای غذا خوردن پیدا کنید. در این محله تاریخی بازارهای سنتی، غذاخوری های معتبر و حال و هوای دریانوردی همراه با جدیدترین رستورانها وجود دارد. یکی از محبوبترین بخشهای این شهربازی، حضور یافتن در کارتون ورک آن است؛ چرا که شما میتوانید در این بخش، همراه با شخصیتهای کارتونی به انجام ۵ تفریح لذت بخش بپردازید. در این پکیج پس از گردش ۳۸ دقیقهای در کابین مجلل چرخ و فلک دبی و تماشای چشمانداز و خط افق دبی، میتوانید از پیش غذا، غذای اصلی و دسر و همچنین نوشیدنی به تعداد نامحدود در سالن استراحت (برای دو ساعت) لذت ببرید. بن تن 5 بعدی، قهرمان جنگ زمان: یک سینمای 5 بعدی با گنجایش 240 نفر در این قسمت قرار دارد که بدون شک هیجان زیادی برای مخاطب به همراه دارد. ماجرای عصر اولتران: در این بخش شما میتوانید شخصیتهای کارتونی را همراهی کرده و با کمک آنها، به جنگ با التران بروید. با ورود به شهربازی آی ام جی دبی به یک محیط وارد نمی شوید. در شهربازی آی ام جی برای هر بازدید کننده ای با هر سن و سالی تفریح ویژه ای طراحی شده است: بزرگسالان اوج هیجان را بر روی مرتفع ترین ترن های هوایی دبی تجربه می کنند و کودکان نیز با انواع شخصیت های کارتونی محبوب که توسط دو شرکت معروف مارول (Marvel) و کارتون نتورک (Cartoon Network) ساخته شده اند، به تفریح و بازی مشغول می شوند.

سفر به دور دنیا همیشه جزو آرزو های همه ی ما بوده است و شاید دست نیافتنی ترین آرزو برایمان رقم بخورد اما تمامی این رویا ها و آرزوها تا زمانی ناممکن بود که دهکده ی جهانی دبی بنا نشده بود. در این رستوران بهترین سرآشپز برتر دنیا حضور دارند و این یعنی تجربه ای متفاوتی از رستوران رفتن برای شما رقم می خورد و این تجربه متفاوت تا ابد در ذهن شما خواهد ماند.مسیر رسیدن به این رستوران توسط دو آسانسور پانورامایی است که با سرعت 6 متر بر ثانیه مهمانان را به رستوران المنتها می رسانند. این بنای زیبا و شگفت انگیز فضایی به وسعت 30 هزار متر مربع و ارتفاع 77 متر در حاشیه اتوبان شیخ زاید در عرض 9 سال ، ساخته شد. این پارک بخشی از پروژهی شهر عربی بخشی از دبیلند است که به دنبال بحران مالی سال ۲۰۰۸ متوقف شد. این پارک توسط شرکت الیاس و مصطفی گلهداری (IMG) ساخته شده و بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در دنیا است. در این بخش ۱۵۰۰۰ سازه مینیاتوری از مکان های گردشگری دنیا به نمایش گذاشته شده اند که همگی از قطعات لگو ساخته شده اند. این موارد تنها بخشی از مکان های دیدنی دبی هستند. این شهربازی یکی از متفاوت ترین شهربازی هایی است که نه تنها در دبی بلکه در شهرهای دیگری هم ساحته شده است. شهر بازی آی ام جی ورلدز ادونچر (IMG World of Adventure) که به اختصار به شهربازی آی ام جی شهرت دارد، یکی از مهیج ترین شهربازی های سرپوشیده در شهر دبی است. شاید بتوان گفت که مهیج ترین و ترسناک ترین بخش از سرزمین ماجراجویی آی ام جی، همین بخش باشد. جالب است بدانید که این شهربازی همچنین، بزرگترین تم پارک سرپوشیده با دمای کنترل شده در جهان است.دما این مجموعه، توسط پیشرفته ترین تجهیزات سرمایشی کنترل می شود؛ درنتیجه، با وجود گرمای شدید و سوزان دبی، هوای پارک IMG بسیار مطبوع و خنک است.

شهربازی کیدزانیا در دبی یکی از بهترین سرگرمی هایی است که برای کودکان ساخته شده است و آن ها می توانند شغل مورد علاقشان را در این پارک انتخاب کنند و پول دربیاورند. اما می توانید با تاکسی های شهری خودتان را از ایستگاه مترو مرکز خرید امارات به این شهر بازی برسانید. با مترو : دنیای ماجراجویی آی ام جی، ایستگاه مستقیم مترو ندارد؛ اما با استفاده از تاکسی میتوانید از ایستگاه متروی مرکز خرید امارات زیر خود را به این مجموعه برسانید. این ایستگاه حدود نیم ساعت با خودرو از آی ام جی فاصله دارد و با تاکسی میتوانید آن را طی کنید. کل فاصله از ایستگاه مترو مرکز خرید امارات تا این مجموعه نیز کمتر از نیم ساعت است. سواری شگفت انگیز با گومبال: اگر قصد دارید از شهر المور بازدید کنید؛ کافی است در این سفر شگفت انگیز با گومبال همراه شوید. این بار قصد داریم به شهربازی دبی ( IMG Worlds ) که یکی از شهرهای مدرن و لوکس و بسیار جذاب در جهان است برویم و یکی از بهترین مناطق گردشگری دبی را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید . درادامه به معرفی این تفریحات می پردازیم. از ویژگی های این اتاقک ها می توان به وای فای رایگان، تهویه هوا و کفپوش چوبی آن اشاره کرد.

علاوه بر این موضوع راه حل دیگری در زمان حریق برج طراحی شده که آن هم پناهگاه های امن با سیستم تهویه مطبوع است که در هر 25 طبقه برج تعبیه شده اند. علاوه بر مسیرهای هوایی یکی از راه های سفر ساکنین کشورهای همسایه به دبی کشتی است. این امکان برای شما و همراهانتان وجود دارد که به صورت تنهایی یا دستهجمعی وارد این فضای مخوف شوید و به دنبال راه فرار باشید؛ اگرچه که اکثر افراد گمان میکنند، حضور در این بخش میتواند با تجربیات ناخوشایندی همراه باشد؛ اما به شما این اطمینان را خواهیم داد که اگر کمی شجاع و نترس باشید، حضور در این مکان میتواند به یکی از خاطرهانگیزترین بخشهای سفر شما مبدل شود. است.در طول سال ها، گروه آی ام جی، موفقیت ها و جوایز بین المللی فراوانی را کسب کرده است؛ این امر، نشان دهنده جاه طلبی و عزم گروه، در رشد و راه اندازی شرکت های جدید است.این مجموعه، بخشی از پروژه شهر عرب و دبی لند است که قرار بود در سال 2014 افتتاح گردد؛ اما به دنبال مشکلات مالی در سال 2008 متوقف گشت. کودکان با بررسی شدن در پذیرش امارات در فرودگاه بین المللی وارد کیدزانیا می شوند. در ادامه به معرفی و بررسی بخش های مختلف لگو لند می پردازیم.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

فواید پاکسازی پوست

 


پاکسازی پوست یکی از مهمترین مراحل مراقبت از پوست و حفظ سلامت و زیبایی آن است. این روش برای از بین بردن ناخالصی ها، آرایش، باز کردن منافذ پوست و بهبود سلامت پوست انجام می شود. پاکسازی پوست با روش ها و محصولات مختلفی قابل انجام است و در جوانی و درخشندگی پوست تاثیر بسزایی دارد. در این مقاله به فواید و روش های مختلف پاکسازی پوست، نکات مهم قابل توجه و محصولات موثر در این زمینه می پردازیم.

فواید پاکسازی پوست

1. حذف آلودگی: پوست در معرض آلاینده های مختلفی مانند گرد و غبار، هوای آلوده، عرق، روغن و مواد آرایشی قرار می گیرد. پاکسازی منظم پوست به حذف این آلاینده ها و جلوگیری از رسوب آنها بر روی پوست کمک می کند. 2. بهبود گردش خون: پاکسازی پوست با ماساژ و حرکات دوستدار پوست، جریان خون بهتر را تضمین می کند. این افزایش گردش خون، مواد مغذی و اکسیژن بیشتری را به پوست می‌آورد که به نوسازی و سلامت پوست کمک می‌کند.

3. تسهیل جذب محصولات مراقبت از پوست: پوست پس از پاکسازی محیطی مساعد برای جذب محصولات مراقبت از پوست ایجاد می کند. این به معنای استفاده بهینه از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی در محصولات پوستی است.

4. کاهش لک و آکنه: لایه برداری پوست می تواند به تنظیم تولید سبوم و کاهش احتمال جوش و آکنه کمک کند.

5. پایداری رطوبت پوست: پاکسازی پوست به حفظ رطوبت طبیعی و طراوت پوست کمک می کند و از خشکی یا چروک شدن زودرس پوست جلوگیری می کند. http://khouznews.ir/fa/news/280400


2. میکروفایبر و لوفا: این ابزارها ملایمتر از آب و صابون هستند و پوست را از ترک ها پاک می کنند.

3. محصولات پاک کننده پوست شامل محصولات مخصوص پاکسازی صورت می باشد. لوسیون های پاک کننده و ورقه های پاک کننده این محصولات بر اساس نوع پوست و مشکلات انتخاب شده اند.

4. حالت دهی عمیق: این روش توسط مواد و محصولات خاصی که حاوی مواد شیمیایی فعال مانند اسیدها هستند انجام می شود.

نکات مهم در مراقبت از پوست

1. مناسب برای نوع پوست: هر نوع پوستی به محصولات و روش های پاک کننده خاصی نیاز دارد. بنابراین، تطبیق محصولات با نوع پوست شما بسیار مهم است.

2. بیش از حد تمیز نکنید: روزانه پوست را تمیز کنید، اما برای جلوگیری از خشکی و تحریک پوست از پاکسازی بیش از حد پوست خودداری کنید.

3. آرایش قبل از تمیز کردن پوست: قبل از تمیز کردن پوست، آرایش را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش از پاک کننده مخصوص آرایش استفاده کنید.

4. مراقبت های بعد از تمیز کردن: پس از تمیز کردن، از تونیک و مرطوب کننده برای جلوگیری از خشک شدن پوست استفاده کنید.

محصولات مراقبت از پوست

1. پاک کننده های صورت: محصولاتی که برای پاکسازی عمیق پوست صورت طراحی شده اند. آنها معمولا حاوی پاک کننده های ملایم و مواد آرایشی ویژه هستند.

2. کرم پاک کننده: محصولی ملایم و مناسب برای پاکسازی روزانه پوست مانند لوسیون ها و پاک کننده های صورت.

3. پاک کننده: پاک کننده ها شامل مواد مختلفی هستند که به پاکسازی و تقویت پوست کمک می کنند.

4. پاک کننده هایی با جذب روغن: پاک کننده های حاوی مواد تنظیم کننده چربی برای پوست های چرب مستعد آکنه و آکنه مناسب هستند. http://khouznews.ir/fa/news/280412

5. پاک کننده های عمیق: پاک کننده های اسیدی یا شیمیایی برای پاکسازی عمیق منافذ و کثیفی مناسب هستند.

در پایان، لایه برداری یک مرحله بسیار مهم در مراقبت از پوست است که به حفظ شادابی و زیبایی پوست شما کمک می کند. انتخاب محصولات و تکنیک های مناسب برای نوع پوست و رعایت بهترین نکات مراقبت از پوست به شما کمک می کند تا پوستی سالم و درخشان داشته باشید.

بهترین پاک کننده پوست

بهترین محصولات پاک کننده پوست به نوع پوست، نگرانی های پوستی و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. اما به طور کلی برخی از برندها و محصولات شناخته شده و محبوب پاک کننده پوست به شرح زیر است:

1. پاک کننده ملایم پوست Cetaphil: Cetaphil یکی از برندهای محبوب و قابل اعتماد در زمینه محصولات مراقبت از پوست است. این محصول پاک کننده ملایمی دارد و برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است.

2. ژل پاک کننده آبرسان Neutrogena Hydro Boost: این ژل پاک کننده از برند Neutrogena پوست را تمیز می کند و در عین حال پوست را مرطوب و انرژی می دهد و تمیز می کند.

.

4. میسلار واتر بایودرما Sensibio H2O: میسلار واتر محصولی محبوب برای پاک کردن آرایش و ناخالصی های پوست است. Bioderma Sensibio H2O یکی از معروف ترین و موثرترین آب های میسلی موجود در بازار است.

5. پاک کننده کاهش دهنده چربی متعادل کننده پوست Paula’s Choice: این پاک کننده برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است. ترکیبات ملایم آن به کاهش چربی پوست کمک می کند.

6. بالم پاک کننده Clinique Take the Day Off: این مومیایی پاک کننده به طور موثر آرایش را از روی پوست پاک می کند و همچنین به راحتی آرایش های مقاوم در برابر آب را پاک می کند.

7. پاک کننده نرمال اسکوالن: این پاک کننده حاوی اسکوالان و سایر مواد مرطوب کننده است که پوست را تمیز و حالت می دهد.

8. آب پاک کننده Micellar SkinActive Garnier: این میسلار واتر از برند Garnier محصولی مقرون به صرفه و موثر برای از بین بردن آرایش و آلودگی های پوست است.

9. پاک کننده روشن کننده درخشان Aveeno Positively Radiant: این پاک کننده با کمک عصاره های طبیعی پوست را تمیز می کند و به سالم و روشن شدن پوست کمک می کند.

10. نوار زیبایی Dove: این صابون برای پوست های خشک و حساس مفید است و به آبرسانی پوست کمک می کند.

هنگام انتخاب محصولات پاک کننده برای پوست خود نوع پوست و مشکلات خاصی که دارید را در نظر بگیرید. همچنین باید ترکیبات محصول و حساسیت های پوست خود را در نظر بگیرید. همیشه قبل از استفاده از هر محصولی یک تست پوستی انجام دهید. و از محصولات ملایم و مناسب پوست خود استفاده کنید.

چرا باید پاکسازی پوست انجام دهم؟

پاکسازی پوست یکی از مهمترین مراحل مراقبت از پوست است و فواید و اهمیت زیادی برای سلامت و زیبایی پوست شما دارد. برخی از دلایل و فواید پاکسازی پوست در زیر آورده شده است:

1. حذف آلودگی و آرایش: پوست در معرض آلاینده های محیطی مانند گرد و غبار، مواد شیمیایی، آفت کش ها، آلودگی هوا و مواد آرایشی قرار می گیرد. پاکسازی پوست به حذف این آلودگی ها و آثار آرایشی از روی پوست کمک می کند.

2. جلوگیری از آکنه و جوش: تجمع چربی، آلودگی و باکتری در منافذ پوست می تواند منجر به آکنه و جوش شود. پاکسازی منظم پوست به کنترل تولید چربی کمک می کند و از بروز آکنه و جوش جلوگیری می کند.

3. اصلاح ترکیب پوست: پاکسازی پوست باعث بهبود ترکیب پوست می شود. این فرآیند به کنترل سبوم، متعادل کردن PH پوست و کاهش چین و چروک های زودرس کمک می کند.

4. تغذیه پوست: پاکسازی پوست روند بازسازی و تقویت سلول های پوست را تسهیل می کند. این به پوست اجازه می دهد تا ویتامین ها، مواد مغذی و هیدراتاسیون را بهتر جذب کند.

5. پیشگیری از بثورات پوستی: بثورات پوستی می تواند منجر به مشکلاتی مانند اسپرم سیاه، خشکی پوست و زهکشی پوست شود. لایه برداری پوست با کمک به باز شدن و پاکسازی منافذ پوست از بروز این مشکلات جلوگیری می کند.

6. توالی سیستم ایمنی پوست: پوست به عنوان بخشی از سیستم ایمنی بدن عمل می کند. پاکسازی پوست به بهبود این سیستم ایمنی کمک می کند و مقاومت پوست را در برابر عوامل خارجی تقویت می کند.

7. افزایش جریان خون: ماساژ و حرکات پاکسازی مورد نظر به تحریک جریان خون در پوست کمک می کند. این افزایش جریان خون، مواد مغذی و اکسیژن بیشتری را به پوست می رساند.

8. آماده سازی پوست برای مراقبت های بعدی: پاکسازی پوست بهترین شرایط را برای دریافت محصولات مراقبتی بعدی به آن می دهد. این مرحله پوست را برای مرطوب کننده ها، کرم های ضد پیری و محصولات مراقبت از پوست آماده می کند.

به طور کلی شستن پوست گام مهمی در حفظ سلامت و زیبایی پوست شماست. انتخاب محصولات مناسب برای پوست و تمیز کردن منظم آن، پوست شما را شاداب و سالم نگه می دارد.
 

تفاوت شماره شبا با شماره حساب چیست؟ + روش پذیرایی

 


تفاوت شماره شبا با شماره حساب مربوط به ساختار، قطعات و کاربری آن است. برای درک بهتر تفاوت شماره شبا و شماره حساب، ابتدا باید بدانید که شماره شبا چیست و چگونه از آن استفاده می شود. با کارمادیو همراه باشید.

کال شماره شبا است؟

شماره شبا یا شماره شناسایی بانک ایرانی برای هر حساب به صورت منحصر به فرد مشخص می شود و کاربرد اصلی آن انتقال وجه بین بانک ها است.

هدف از طراحی و ایجاد شماره شبا با استفاده از استاندارد بین المللی IBAN، ترکیب شماره حساب های بانکی است که پیش از این به هر یک از آنها بر اساس روش خاصی شماره اختصاص داده شده بود. همین ناهماهنگی در تعداد حساب های بانکی باعث شد تا کاربران در حین انتقال پول از بانکی به بانک دیگر با مشکل مواجه شوند اما با استفاده از شبا آیدی این مشکلات برطرف شد.

شناسه شبا دارای 26 کاراکتر و از قسمت های مختلف تشکیل شده است.

قسمت ابتدایی شماره شبا از دو حرف انگلیسی یا کد کشور تشکیل شده و به دنبال آن ساختار شبا، شناسه بانکی و سایر ارقام برای بررسی صحت شماره حساب بانکی قرار می گیرد.

شماره حساب چیست؟

در هر بانک ایرانی که حساب باز می کنید به عنوان مشتری بانک به شما یک شماره حساب تعلق می گیرد. انواع مختلفی از حساب های بانکی وجود دارد که عبارتند از:

حساب وام پس انداز

حساب های پس انداز سودی دریافت نمی کنند و برای استقراض پول استفاده می شوند.

یک حساب اعتباری تجاری

معمولاً برای بررسی دفاتر از حساب های چک استفاده می شود. شماره سپرده چیست

حساب سپرده کوتاه مدت

یکی از محبوب ترین انواع حساب های بانکی، حساب کوتاه مدت است که برای صدور کارت نقدی و بانکداری اینترنتی استفاده می شود.

حساب سپرده بلند مدت

یک حساب سرمایه گذاری بلند مدت نیز می تواند سودمند باشد.

حساب سپرده برنامه ریزی شده

با توجه به انواع حساب های بانکی، هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. تعداد ارقام شماره حساب در بانک های مختلف نیز متفاوت است. به عنوان مثال شماره حساب بانک ملت 10 رقمی است اما شماره حساب بانک ملی 13 رقمی است. تعداد زیاد اعداد و اجزای شماره حساب یکی از علل تفاوت شماره شبا با شماره حساب است.

تفاوت شماره شبا با شماره حساب

ما می توانیم تفاوت شماره شبا و شماره حساب را از چند نظر بررسی کنیم.
 

سرور hp را بشناسید

 

 

طور کلی، سرورها دستگاه‌های قدرتمندی هستند که وظیفه پردازش و مدیریت داده‌ها را برعهده دارند. زمانی که یک وب‌سایت یا برنامه‌ای آنلاین راه‌اندازی می‌شود، سرورها نقش مهمی در اجرای این کار دارند. سرورها به عنوان میزبانی برنامه‌ها، داده‌ها و سرویس‌های مختلف به کار می‌روند. سرور HP یکی از معروف ترین تولیدکنندگان سرور در دنیا هستند. آنها مجموعه‌ای از سرورهای متنوع با انواع مدل‌ها و ویژگی‌ها ارائه می‌دهند که برای نیازهای مختلف کسب‌وکارها مناسب هستند. در زیر، به تعدادی از مدل‌های شناخته‌شده سرور HP و کاربردهای آنها اشاره می‌کنم:

·         HPE ProLiant DL Series: این سرورها مناسب برای محیط‌های کاری متنوع هستند. از جمله کاربردهای آنها می‌توان به میزبانی وب‌سایت‌ها، پایگاه‌های داده، سرورهای مجازی‌سازی، و همچنین سرویس‌های ذخیره‌سازی اشاره کرد. این سرورها از پردازنده‌های قدرتمند، امکانات مدیریتی پیشرفته و قابلیت‌های امنیتی بهره می‌برند.

·          HPE ProLiant ML Series: این سرورها به‌طور اصولی برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر و محیط‌های دفتری طراحی شده‌اند. آنها قابلیت پردازش مناسبی دارند و می‌توانند به عنوان سرورهای فایل، پرینتر، و نیازهای اولیه دیگر در کسب‌وکارها مورد استفاده قرار گیرند.

·          HPE Apollo Series: این مدل‌ها برای کاربردهای پرسرعت و پرکارایی مناسب هستند. آنها اغلب برای پردازش علمی، تحلیل داده‌های بزرگ، مصارف هایپراسکیل و سناریوهای نیازمند به قدرت پردازش بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

·         HPE BladeSystem: این سرورها به شکل بلیدها به یک شاسی متصل می‌شوند و به‌وسیله مدیریت مرکزی، امکان بهره‌برداری موثر از منابع سرورها را فراهم می‌کنند.

در انتخاب سرور مناسب، عواملی مانند نیازهای پردازشی، حافظه، ذخیره‌سازی، امنیت و بودجه مهم هستند. برای تصمیم‌گیری بهتر، بهتر است با تیم فنی خود یا مشاوران تخصصی تماس بگیرید تا بتوانند با توجه به نیازهای شما، بهترین مدل سرور را پیشنهاد دهند.

کاربردهای مختلف مایع ظرفشویی که ممکن است از آنها اطلاعی نداشته باشید

 


اگر فکر می کنید که مایع ظرفشویی فقط یک هدف دارد - ایستادن در صف و منتظر جمع آوری و شستن ظروف کثیف، پس باید بگویم که این داروی لغزنده و بدبو را بسیار دست کم گرفته اید. در حال حاضر که در حال خواندن این مقاله هستید، آب ماشین ظرفشویی خانه شما هدیه ای هدر رفته است که اغلب به دلیل بی توجهی مورد بی توجهی قرار می گیرد و در این مقاله قصد داریم شما را با سایر زمینه های آب ماشین ظرفشویی آشنا کنیم که با آنها آشنا خواهید شد. من اصلا باور نمی کنم.. پس با ما همراه باشید.

نظافت مبلمان تراس و ویلا

اگر عصرهای سرد پاییزی را در تراس شهری غم‌انگیز بگذرانید و روی مبلمان کوچک خانه دراز بکشید، احتمالاً احساس می‌کنید مبل کثیف‌تر، غبارآلودتر و چرب‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتید. چربی هایی که به دلیل آلودگی های سرگردان شهر روی مبل های دوست داشتنی شما می نشیند، شستن و پاک کردن آن دردناک است. اینجا قهرمان فراموش شده می آید. مایع ظرفشویی یکی از مواردی است که می تواند در چنین شرایطی به شما کمک کند.

اگر تصمیم دارید تخت‌ها را چندین طبقه پایین بیاورید و از روش‌های غیرمعمول برای محافظت از آن‌ها در برابر آب استفاده کنید یا شخصی را استخدام کنید تا این کار را با قیمت بالا برای شما انجام دهد، بهتر است از آن اجتناب کنید. اکنون شما یک راه حل ساده، ارزان و آسان دارید.

مواد شوینده ظرفشویی را داخل قوطی خالی با نازل اسپری بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید. سپس تکان دهید تا قدرت مایع شوینده به یک لیوان نمک کاهش یابد. در نهایت مبلمان خود را اسپری کنید و اجازه دهید پارچه مقداری از این مایع شفابخش را جذب کند. مایع ظرفشویی که دقایقی پیش در حال تماشای سریال کره ای در سینک بود، حالا به سادگی آلودگی و چربی را از روی پارچه مبلمان پاسیو شما پاک می کند.

بنابراین می توانید از امشب به اندازه روز اولی که مبل تراس خریدید لذت ببرید. مایع ظرفشویی 10لیتری

گریس لوازم آشپزخانه، اولین ماده در مایع ظرفشویی

اگر مایع ظرفشویی برای از بین بردن چربی های سرسخت کابینت یا مبلمان شما خوب است، چرا از آن برای تمیز کردن استفاده نکنید؟چربی لوازم آشپزخانه؟ خوب، شاید شما خودتان از آن مایع برای تمیز کردن اجاق گاز خود استفاده کرده اید یا شاید در یک عملیات انتحاری برای تمیز کردن کمد خود استفاده کنید. اما پس از مطالعه این مقاله از مایع ظرفشویی به روش صحیح استفاده خواهید کرد.

برای تمیز کردن ابزارهای فلزی آشپزخانه که در برابر تراشه‌های چربی حاصل از پخت و پز شما محافظت نمی‌شوند، مواد شوینده زیادی در بازار وجود دارد که برای اکثر افراد گران بوده و به صرفه نیستند. پس چرا با نازل اسپری مقداری مایع شوینده را در قوطی خالی بریزید و بعد از نازک شدن سراغ آن چربی ها نروید؟ با یک پارچه در دست چپ و یک اسپری در دست راست، به سمت وسایل استیل ضد زنگ و لوازم برقی دراز کنید و آنها را تمیز کنید.

راه حلی شگفت انگیز برای از بین بردن چربی از روی لباس

این یکی دیگر از باور نکردنی است. در زمینه شستشوی لباس، مواد شوینده ظرفشویی رقبای جدی و قدرتمندی دارد. تقریباً هر برندی از لوازم بهداشتی موجود در بازار، نه یک، بلکه بسیاری از محصولات مختلف را برای شستن و تمیز کردن لباس ها تولید می کند و هزینه های زیادی را صرف آن می کند. پودر ماشینی، قرص ماشینی، پودر دستی، لکه‌برهای سنگین، مایع شستشوی پارچه سیاه و حتی نرم‌کننده‌های بدنام.

اما این مایع ظرفشویی که در دنیای شوینده های لباسشویی ناآشنا است، لکه های چربی را بهتر از سایر شوینده ها پاک می کند. می توان گفت لکه برهای حرفه ای در خط مقدم بازار قرار دارند. ما با شما مخالفیم اما حقیقت این است که برخی از این لکه‌برها برای آن لحظه حساس گران هستند یا در دسترس نیستند: زمانی که می‌خواهید لکه‌های روغن را از روی لباس خود پاک کنید.

یک راه حل دراماتیک برای این لحظه طلایی وجود دارد که مانند نور از تاریکی عمیق بیرون می آید: مایع ظرفشویی. بلافاصله لباس را در آب داغ قرار دهید، سپس مواد شوینده ظرفشویی را اضافه کنید و در نهایت همان قسمت را بشویید و خشک کنید.

اگر نگران چین و چروک های تیره دور گردن و ماندگاری لکه های قدیمی هستید، مایع ظرفشویی همچنان راه حل ایده آلی برای از بین بردن آنها است. پس کمی ایمان داشته باشید و به آن قوطی پلاستیکی تنها در کنار سینک فرصتی دیگر بدهید.

کثیفی، هرگونه لکه را با آب شستشو پاک کنید

از لکه ها و لکه ها محافظت می شود. نمی دانند سرشان از کجا می آید. شما چشمانتان را باز می کنید و به هر کجا که نگاه می کنید آنها را می بینید. ممکن است ساعت ها صرف تمیز کردن آشپزخانه کرده باشید، اما لکه های سخت هنوز از چشمان شما پاک نمی شوند. به خصوص کسانی که در یخچال، ماشین ظرفشویی، کمد یا روی شیر آب می نشینند.

با این موارد چه می توان کرد؟ مایع ظرفشویی را مانند قبل اضافه کنید. سپس به محل اسپری بروید و هر جا که تحت تأثیر لکه هستید اسپری کنید، سپس با یک پارچه تمیز لکه را پاک کنید. نیازی نیست زیاد نگران باشید. قبل از هر کاری مایع ظرفشویی کار خود را انجام داده است و فقط باید پارچه را پاک کنید.مثل وسایل منزل بچه ها که تحت تاثیر لکه قرار گرفته اند.

برداشتن سریع تارهای مو از روی شانه با استفاده از مواد شوینده ظرفشویی

بیایید صادق باشیم: شما حدس نمی زدید که یکی از نامرتب ترین، درهم ترین، مشمئزکننده ترین و حتی ناخوشایندترین برس های موی پر از گره های موهای شما را می توان در مدت کوتاهی تمیز کرد و به راحتی از شر توده های عظیم مو خلاص شد. . با مایع ظرفشویی بشویید. مقداری مایع را با آب گرم مخلوط کنید و سپس شانه یا برس مو را با آن بشویید. تمیز کردن آن بسیار آسان است. در عین حال از شر بسیاری از باکتری هایی که روی شانه زندگی می کنند خلاص می شود. اکنون برس شما تمیز، ضدعفونی شده و آماده استفاده است.
 

مایع ظرفشویی وسیله مهمی برای ساخت جواهرات است.

زنان از این پاراگراف قدردانی خواهند کرد. به طور خاص، من می خواهم کمی در مورد جواهرات و درخشش زیبای طلا صحبت کنم. طلا، مانند هر چیز دیگری، کثیفی را جذب می کند. به خصوص آن دسته از جواهراتی که با جزئیات مجلل و شگفت انگیز ساخته می شوند. این نگین های زیبا به سرعت به مکانی امن برای آلودگی و گرد و غبار بازگردانده می شوند. ذرات ریز روغن و لایه نامرئی پوست انسان اگر قصد دارید امروز بعدازظهر به بازار بروید تا جواهرات خود را بردارید. ما شما را تحریم نمی کنیم. اما قبل از شروع سفر و تصمیم به ریسک کردن، پول گرانبهای خود را خرج خواهید کرد. لطفا این پاراگراف را تا انتها بخوانید.

یک کاسه کوچک بردارید. کمی آب ظرفشویی و کمی آب داغ و کمی خسته کننده. ما همچنین به یک برس کوچک نیاز داریم. اما بستگی به سلیقه شما دارد. چقدر می خواهید طلای خود را جلا دهید؟ طلا را در کاسه بریزید و مدتی صبر کنید. شاید ده دقیقه زمان خوبی باشد. سپس طلاها را خارج کرده و با برس بشویید (البته اگر مسواک ندارید از مسواک استفاده کنید). فقط شما به تازگی اقتصاد خانه خود را نجات داده اید.

میوه ها را با کمک قهرمان ماشین ظرفشویی خود تمیز کنید

وجود قهرمانان در گوشه سینک نه تنها به نفع ظروف است، بلکه می توانید میوه ها را با آب ظرفشویی نیز تمیز کنید. شاید از خود بپرسید که چرا باید میوه ها را با مایع ظرفشویی تمیز کنید؟ این بار آب آنها را به خوبی تمیز می کند.

اما حقیقت این است که انواع مختلفی از سموم در فرآیند ساخت و پرورش میوه ها استفاده می شود که برخی از آنها برای بدن ما مضر و خطرناک هستند. سمومی که به راحتی از آب خارج نمی شوند. کمی مایع ظرفشویی باباسلمان، سه قطره یا کمتر، به همراه کمی سرکه، یک قاشق چایخوری یا بیشتر اضافه کنید، این فرمول کوچک را با کمی آب مخلوط کنید و سپس میوه را به مخلوط جادویی اضافه کنید و به آرامی روی میز سرو کنید. سپس آنها را بشویید و مطمئن شوید که اثری از کثیفی که درست کرده اید روی توده خوش طعم و خوش طعم آنها باقی نماند.
 

آیا می دانید تخت خواب هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

 


تخت خواب هوشمند چیست؟ این سوالی است که بسیاری از کسانی که نام این نوع تخت خواب را می گیرند برای اولین بار می پرسند. در واقع یک تخت خواب هوشمند می تواند مزایای زیادی را در یک بسته به شما ارائه دهد. این امر باعث می شود حتی قیمت بالای این تخت ها مانع از خرید مشتریان نشود. در ادامه به ویژگی های این نوع تخت می پردازیم.

ویژگی های تخت خواب هوشمند

ما در این بخش در مورد ویژگی های تخت های هوشمند صحبت خواهیم کرد و خواهیم فهمید که این تخت خواب ها کدام گزینه ها را به بهترین وجه به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

ماساژ هوشمند

تخت هوشمند دارای ماساژور می باشد. ماساژورها و ویبره ها در کنار این تخت ها قرار می گیرند تا آرامش ذهن و بدن را قبل از خواب به ارمغان بیاورند. این ماساژورهای تخت معمولا دارای 7 یا 10 موتور و 3 الگوی ماساژ هستند. علاوه بر ماساژ پشت، ماساژ گردن و ساق پا نیز با این ماساژها قابل انجام است.

یخچال

نکته بعدی در مورد یخچال کوچک روی این تخت است. جعبه های خنک کننده نام دیگری است که برای آن ها استفاده می شود و فقط برای نگهداری نوشیدنی های سرد و برخی شکلات ها استفاده می شود. به این معنی که هنگام خواب نباید وارد آشپزخانه شوید.

پول گاو

بعدی پرداخت است. می توانید از این بخش برای نگهداری اشیاء با ارزش و اسناد استفاده کنید. البته برخی از افراد با داشتن اشیای قیمتی روی آنها احساس امنیت بیشتری می کنند.

سیستم صوتی

وجود سیستم صوتی یکی دیگر از مزایای تخت هوشمند است. این سیستم های صوتی به شما کمک می کنند قبل از خواب به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا به رادیو گوش دهید و به هر آنچه که دوست دارید گوش دهید.
 

ادامه نوشته: https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد