x تبلیغات
آی تی نت

مطالعات جدید محققان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی

 مطالعات جدید محققان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی نشان می دهد ذرات ویروس کرونا هم در داخل و هم در خارج از اتاق افراد مبتلا به کووید-۱۹ که قرار بود در خانه خود را ایزوله کنند، وجود دارد.

هاوارد کیپن، استاد دانشکده بهداشت عمومی راتگرز و سرپرست این تیم پژوهشی درباره موضوع فوق گفت: داده‌ های نمونه‌ گیری هوای داخل خانه افراد مبتلا به کرونا به وضوح نشان داد که آر ان ای قابل اندازه‌گیری این ویروس در هوای داخل خانه‌ های اکثر افراد آلوده وجود دارد و این موضوع نه تنها در اتاق فرد بیمار بلکه در جاهای دیگر خانه وجود دارد.

محققان خاطرنشان کردند: با تشدید مشکل، بسیاری از افراد آلوده خود را به اتاق ایزوله خود محدود نکرده و زمان‌های مختلفی را در سایر مناطق خانه سپری می‌کنند. ما متوجه شدیم که بسیاری از آنها به قرنطینه خود پایبند نبودند، به طوری که هشت نفر از ۱۱ شرکت کننده آلوده در مطالعه گزارش دادند که از چند ساعت تا ۱۴ ساعت را در اتاق مشترک سپری کرده اند و پنج نفر از ۱۱ شرکت کننده نیز گزارش داده اند که زمان خود را در مناطق دیگر خانه سپری کرده اند.

برای این مطالعه، محققان نمونه‌های هوا را از اتاق‌ هایی در ۱۱ خانه که یک فرد تازه آلوده در آن قرنطینه شده بود و همچنین در اتاق مشترک مجاور جمع ‌آوری کردند.

نمونه ‌ها از نظر وجود سه ژن اختصاصی ویروس SARS-CoV-2 در ذرات معلق هوا آنالیز شدند. همچنین از شرکت کنندگان پرسیده شد که چقدر زمان را در اتاق خود به تنهایی گذرانده اند.

بررسی ها نشان می دهد نمونه‌ های هوا با حداقل یکی از سه ژن ویروس در شش اتاق از ۱۱ اتاق جداسازی و در شش اتاق از ۹ اتاق مشترک یافت شد.

همچنین، طبق این مطالعه، سایر ساکنان چهار خانه یا از نظر ویروس کرونا مثبت بودند یا علائم داشتند.

این مطالعه به دنبال ثبت آلودگی ویروس کرونا در شرایط معمولی زندگی روزمره در یک خانواده با حضور یک فرد آلوده بود. به گفته محققان، انتقال از طریق هوا در شرایط زندگی شلوغ ممکن است یکی از دلایل نرخ بالاتر عفونت کرونا در میان افراد با درآمد پایین ‌تر باشد.

خطر عفونت ناشی از قطرات تنفسی بزرگتر که به سرعت بر روی سطوح می نشیند، معمولاً در فاصله دو متری منبع، می تواند با شستن دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک صورت کاهش یابد، اما ذرات ریز تنفسی که ساعت ها در هوا معلق می مانند، نیاز به توجه و هشیاری بیشتری دارند. در این شرایط استفاده از فیلتر هوا، سیستم تهویه یا ماسک های قوی تر، به پیشگیری از ابتلای سایر افراد کمک می کند.

شرح کامل این پژوهش و یافته های به دست آمده از آن در آخرین شماره مجله تخصصی Annals of the American Thoracic Society منتشر شده است.

آموزش حسابداری کاربردی، تئوری و عملی(مخصوص بازار کار)

نظر به اینکه شاخص S برای تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود حسابداری متورم برابر با 012/1 است و از شاخص S برای تولید ناخالص داخلی نهایی اعلامشدۀ بانک مرکزی که برابر با 345/1 است، کمتر است، میتوان بیان کرد اطلاعات سود حسابداری تجمعی متورم ارزش پیشبینیکنندگی برای تولید ناخالص داخلی دارد و سود حسابداری تجمعی متورم، دقت پیشبینی تولید ناخالص داخلی را طی دورههای آتی افزایش میدهد؛ ولی در باب اینکه سود حسابداری تجمعی متورم نسبت به سود حسابداری تورمزداییشده برتری دارد یا برعکس، باید فرضیۀ دوم، بررسی و شاخص S بین این دو الگوی پیشبینی مقایسه شود. استفاده شد. ارزیابی مدل پیشبینی با استفاده از سود متورم به شرح نگاره (5) ارائه شده است. انبارهای باز محوطه : این انبار به صورت محوطه می باشد و معمولاً برای نگهداری ماشین آلات و لوازم سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. در این صورت می توانید در دوره های فشرده آموزش حسابداری شرکت کنید. اکنون زمان آن رسیده که به بررسی نرمافزار های حسابداری بپردازیم .

پس از انبوه پژوهشهای حسابداری اثباتی و تأیید کارایی و ارزش اطلاعات حسابداری در بازار سرمایه، پژوهش حاضر این ایدۀ نوین را به اندیشمندان و اعضای حرفهای و دانشگاهی حسابداری منتقل میکند که میتوان از محتوای اطلاعات حسابداری در پیشبینی شاخصهای کلان اقتصادی استفاده کرد. S محاسبهشدۀ پژوهشگر که مشکل از سه معیار S1، S2 و S3 است، برای مقایسۀ دقت پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود متورم، سود تورمزداییشده و بانک مرکزی به شرح نگاره (8) ارائه شده است. نرم افزار حسابداری شایگان سیستم بستههای نرم افزاری متنوعی ارائه کرده است که ازجمله آنها میتوان به حسابگر صنعتی، حسابگر بازرگانی، حسابگر ویژه پخش، حسابداری اموال و حقوق پرسنل و دستمزد اشاره کرد. آموزش تئوری حسابداری مالیاتی به تشریح و کاربرد قوانین مالیاتی، نحوه تنظیم اظهارنامه های عملکرد و ارزش افزوده، نحوه محاسبه مالیات مستغلات، مالیات حقوق و مالیات درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی و انواع مبنا های حسابداری و کاربد آنها میپردازد . بستههای نرم افزاری شرکت شایگان سیستم دارای سی دی نصب اتوماتیک و آموزش هستند و قفل سخت افزاری و راه اندازی آنها بسیار آسان است . نتایج در ارزیابی قدرت پیشبینیکنندگی الگوی سود حسابداری نشان میدهند پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود تورمزداییشده براساس معیارهای ارزیابی میانگین قدرمطلق خطا، میانگین مجذور خطا و درصد میانگین قدرمطلق خطا دارای خطای کمتری نسبت به پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود متورم است.

 

اینفوگرافی آموزش صفر تا صد حسابداری ویژه بازار کار

 

یکی از نرم افزارهای حسابداری ایرانی نرم افزار پارسیان است که دارای رابط کاربری زیبا و راحتی است که قابل استفاده در شرکتهای مختلف است. اپلیکیشن مالی شایگان سیستم مطابق با آخرین استانداردهای حـسابداری پیاده سازی شده است که امکانات برنامه مطابق با آخرین تغییرات قوانین و دستورالعملهای مالیاتی بهروزرسانی شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین، درصد میانگین قدرمطلق خطا برای پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود تورمزداییشده با مقدار 3،04 و پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از سود متورم با مقدار 5،17 که مجدد سود تورمزداییشده است، دارای خطای کمتری است. 9- نرم افزار erp آرین سیستم: شرکت آرین سیستم تولید کننده نرم افزار erp است که از سال ۱۳۸۹ محصول ArianERP خود را در صنایع مختلف به بازار ارائه داده است. بهصورت کلی، شواهد در مقایسۀ توانایی الگوهای مختلف دقت پیشبینی تولید ناخالص داخلی به دلیل کوچکتر بودن مجموع خطاهای الگوها نشان میدهند پیشبینی تولید ناخالص داخلی با استفاده از اطلاعات سود حسابداری تورمزداییشده نسبت به اطلاعات سود حسابداری متورم برتری دارد. بهطور قطع، با روند مثبت سودآوری، به دلیل منابع فراوان در اختیار شرکت، میزان حقوق و مزایای کارکنان، میزان پاداش مدیران و سود هر سهم و بازده سهام سهامدران، افزایش خواهند یافت.

افزایش سود حسابداری تجمعی و روند صعودی سود به افزایش منابع مالی در اختیار شرکت در راستای سرمایهگذاریهای آتی و درنتیجه، افزایش سطح سرمایهگذاری واحدهای تجاری منجر میشود؛ زیرا به دلیل سرمایهگذاریها و افزایش فروش شرکت، وضعیت رشد اقتصادی کشور بهبود مییابد؛ درنتیجه، کارکنان (افزایش حقوق و دستمزد)، مدیران (افزایش میزان پاداش)، سهامداران (افزایش سود هر سهم و بازده سهام) و درنهایت دولت (بهبود برآوردهای اولیه از شاخصهای کلان اقتصادی) از افزایش سود شرکت بهرهمند خواهند شد. این پژوهش، نخستین پژوهشی است که مدعی میشود پراکندگی رشد سود حسابداری (با برتری سود حسابداری تجمعی تورمزداییشده در پیشبینی تولید ناخالص داخلی نسبت به سود حسابداری تجمعی) بهخوبی در تئوری تغییر بخش، مناسب است و قصد تلاش برای مستندسازی محتوای اطلاعاتی پراکندگی حسابداری تجمعی در برآوردهای اقتصادی را دارد که امید است بانک مرکزی به این پیشنهاد توجه کند. پس حتی اگر اکنون شرکت شما چنین ماهیتی ندارد، اما باید به داشتن چنین گزینهای فکر کنید؛ زیرا ممکن است در آیندهای نزدیک در این شرایط قرار گیرید. بسته به نوع دانشگاه یا سطحی که در آن تحصیل میکنید دروسی که باید در رشته حسابداری مالی بگذرانید هم متفاوت خواهد بود. عدم مهارت فن بیان: متاسفانه حسابداران تصور می کنند فقط باید تمرکز کنند و کارشان را انجام دهند و کاری به کسی نداشته باشند به همین خاطر هم است که عموم جامعه تصور می کنند که حسابداران افرادی افسرده و گوشه گیر هستند، واقعیت این است که باید یک حسابدار بسیار با نشاط و پر انرژی باشد و حتی بتواند به همکاران خود هم انرژی مثبت دهد و البته فن بیان حتما نیاز است زیرا در جلسات مصاحبه یا جلسات هیئت مدیره و یا …

انواع رایانش ابری(سرویس های ابری)

در تعریف کلی رایانش ابری به این معنا است که منبع یک نرم‌افزار، داده‌های آن و همینطور پردازش‌های مربوط به نرم‌افزار به یک فضای بیرونی منتقل می‌شود. کاربران به اپلیکیشن‌ها و داده‌ها با هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد دسترسی دارند. در اصل تمامی اطلاعات و برنامه‌ها بر روی یک شبکه جهانی از مراکز داده‌های امن میزبانی می‌شوند این کار باعث افزایش قدرت پردازش می‌شود، همچنین اشتراک داده‌ها و همکاری راحتتر با سایر افراد را امکانپذیر می‌کند. در زمینه رایانش ابری (Cloud Computing) سرویس‌ها و خدمات مختلفی وجود دارند. هرکدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند. انواع این سرویس‌ها عبارتند از: 

·       IAAS  یا  Infrastructure as a service

·       PAAS  یا  Platform as a service

·       SAAS  یا  Software as a service

IAAS  یا  (Infrastructure as a service)

این نوع بیشتر برای کسب و کارهای نوپا و استارت آپ‌ها کاربرد دارد که نمی‌خواهند هزینه اولیه بالایی را متحمل شوند. استفاده کننده تمامی خدمات زیرساختی را از طریق Cloud تهیه می‌کند، یعنی دیگر نیازی به خرید تجهیزات پردازشی مثل سرور و ذخیره‌سازی و حتی تجهیزات شبکه ندارد. پس از مزایای مهم این سرویس می‌توان به کاهش چشمگیر هزینه‌های اولیه اشاره نمود. همچنین IAAS نیازی به وجود نیروهای زیرساختی برای پیاده‌سازی و پشتیبانی ندارد و این امکان را فراهم می‌کند که به اندازه مصرف نیاز به پرداخت هزینه باشد. اما از معایب این سرویس می‌توان به عدم اطمینان از امنیت کامل آن، نیاز به آموزش و آشنایی نیروهای درون سازمانی برای استفاده از سرویس Cloudو عدم سازگاری سخت افزار ارائه شده با نرم‌افزارها و سیستم عامل‌های قدیمی‌تر اشاره کرد.

PAAS (Platform as a service)

سرویس PAAS از سرویس‌های مورد علاقه برنامه‌نویس هاست و هر آنچه که برای دیپلوی کردن یک اپلیکیشن نیاز است این سرویس با کمترین هزینه و صرف زمان در اختیار آن‌ها قرار میگذارد. در این سرویس محدودیت‌هایی مثل نوع سیستم عامل، سازگاری نرم افزارهای جانبی با آن و… وجود ندارد و برنامه نویس به راحتی می‌تواند از محصولات مختلف متناسب با نیاز خود استفاده کند .بدین ترتیب از مزایا سرویس PAAS می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه برای دیپلوی کردن اپلیکیشن ها اشاره کرد. همچنین قابلیت HA یا افزونگی در استفاده از پلتفرم‌های مختلف و قابلیت scale شدن محیط با توجه به نیاز مصرف‌کننده از دیگر مزایا سرویس PAAS است. اما سرویس های امنیتی در سطح Cloud ممکن است اجازه دیپلوی کردن و یا ارتباط اپلیکیشن های مد نظر شما را با هم ندهد که این از معایب این سرویس محسوب می‌شود. همچنین ممکن است سازگاری کامل اپلیکیشن‌های داخل سازمان با اپلیکیشن های تحت Cloud وجود نداشته باشد. ارتقا محصولات کنونی شما نیز ممکن است با پالیسی‌های ارائه دهنده Cloud متفاوت باشد، بدین معنا که ارائه دهنده ، دیگر مایل نباشد استفاده از آن پلتفرم را ارائه دهد.

 

SAAS (Software as a service)

و در آخر سرویسSAAS  که متداول‌ترین نوع سرویس‌های Cloud است. در این نوع سرویس اپلیکیشن‌های متنوعی مانند سرویس ایمیل، سرویس آنتی ویروس و یا هر اپلیکیشن مورد نیاز دیگری به مصرف کننده ارائه می‌گردد و بدین ترتیب سازمان از خرید و نصب و عیب‌یابی اپلیکیشن‌های مختلف داخلی بی‌نیاز خواهد شد. استفاده از سرویس saas مزایای زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند. کاهش زمان و هزینه صرف شده برای کارهای وقتگیر مثل نصب ، مدیریت و ارتقاء نرم افزار از جمله این مزایا است.از معایب SAAS نیز میتوان به اینتگریتی یا امکان ادغام با برنامه‌های موجود اشاره کرد. همچنین در این سرویس ورود آسان و خروج سخت است. بدین صورت که دیتای خروجی اپلیکیشن‌های تحت Cloud ممکن است صرفا در همان پلتفرم دارای اعتبار باشند. اطلاعات حساس شغلی ممکن است به ابر عمومی منتقل شوند و این از معایب بزرگ این سرویس است. همینطور امکان سفارشی سازی یا customization  نرم افزارها در این نوع سرویس در حالت حداقل است.

همانطور که اشاره شد استفاده از سرویس های  IAAS،PAAS  و SAAS تعداد زیادی از موانع و مشکلات سنتی در آی تی را برطرف می‌کند، اما استفاده از هر کدام از آن‌ها ریسک‌ها و خطرات احتمالی خود را نیز به همراه خواهد داشت.

 

اختصاص ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان جهت تامین آب شرب

 اسماعیل نجار در دومین نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور در مورد قانون مدیریت بحران اظهار داشت: در پایان سال ۹۲ قانون رو به اتمام بود و در نظر داشتیم که تا پایان سال ۹۳ تمدید و بازنگری در آن صورت گیرد که انجام و به دولت فرستاده شد و در فروردین سال ۹۴ تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

وی عنوان داشت: ۵۰ ماه در مجلس طول کشید که این قانون تصویب، نهایی و ابلاغ شود و در تاریخ ۴ شهریورماه ۹۸ توسط رئیس جمهوری ابلاغ شد؛ هر چند که نکات قابل توجهی نسبت به آن وجود داشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به ضعف‌های قانون مدیریت بحران گفت: تلاش کردیم ضعف‌ها را برطرف کنیم که شهریورماه سال ۹۳ قانون اصلاحی را تقدیم دولت کردیم و این قانون ظرفیت بسیار زیادی دارد که نباید نادیده گرفته شود و باید از ظرفیت این قانون استفاده کرد و ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گیرد و در این زمینه مطالبه گری صورت گیرد.

نجار با اشاره به اینکه باید در هر استانی بر اساس خصوصیات جغرافیایی برنامه استانی کاهش حوادث و مخاطرات نوشته شود و از ظرفیت دانشگاه‌ها در این زمینه استفاده شود گفت: با توجه به خشکسالی ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان با توافق سازمان برنامه و بودجه به تأمین آب شرب اختصاص پیدا کرده که بر اساس نیاز استان‌ها توزیع خواهد شد.

وی افزود: ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی، ۲ هزار میلیارد جهت اعمال بند خ ماده ۳۰ و ۱۵۰۰ میلیارد برای تملک و ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته شده است.

آهنگ های مجید خراطها (دانلود مستقیم آهنگ)

 میرم حالا که تو دنیاتو ساختی ولی پیشت بودم هر بار که باختی

دیگه بعد از تو از این خونه سیرم حلالم کن دارم با گریه میرم

دارم میرم بخند واسم نمی بینم تو رو دیگه

میباره اشک من نم نم دارم میرم

تو خوشبخت میشی بعد از من چیکار با قلب من داری

می افتی از سرم کم کم دارم میرم

واست هر کار می کردم دوست نداشتی

می خواستم جون بدم واست نذاشتی

اگه می خواستی می شد جون بگیرم

حلالم کن دارم با گریه میرم

دارم میرم نگاهم کن آخه این آخرین باره 

دلم تنگ میشه می دونم دارم میرم

ببخش زوری پیشت موندم دیگه خودخواهیه باشم

از اینکه بودی ممنونم دارم میرم

 

دانلود کنید با لینک مستقیم:

https://parsiamusic.ir/artist/majid-kharatha/

 

از مهمترین مزایای شیرآلات آریان فراز چیست؟

 

از مهمترین مزایای شیرآلات شودر می توان به صرفه جویی در مصرف آب به دلیل مجهز بودن به کارتریج های دو مرحله ای اشاره کرد. باید به این نکته دقت داشته باشید که قبل از تعویض هر قطعه ای مشکل اصلی باید پیدا شود. این شیرآلات بسیار زیبا و مدرن هستند ولی باید دقت داشته باشید که همیشه آنها را تمیز نگه دارید. یکی از مزیت هایی که این شیر نسبت به انواع شیرآلات دیگر دارد این است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و تعمیرات آن بسیار کمتر می باشد. کیفیت کارتریج از جزئیترین نکات مهم در کیفیت شیرآلات ساختمانی است. بدون تردید مدتی است از کمبود آب در سراسر جهان بخصوص کشورمان اخبار متفاوتی شنیدهاید، به همین دلیل طراحان و تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی برای همسویی با سیاستهای کلان کاهش مصرف آب، دست به کار شدهاند تا با طراحیهای جدید، مصرف مایع حیات را به حداقل خود برسانند. بدلیل داشتن کیفیت بالا و تنوع رنگ در محصولاتشان و همچنین دارای ۹۰ طرح و مدل هستند محصولاتشان به کشورهایی چون عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه، شمال افریقا عرضه میشود، قیمت مناسبی دارند و ازدیگر فعالیتهای گروه کسری واردکردن انواع لوازم بهداشتی ازکشورهای اروپایی واسیایی به ویژه ایتالیا و چین با برند ملودی است، همچنین دارای ضمانت نامه ۵ ساله و خدمات پس ازفروش میباشند.

پس با خیالی راحت محصولات شیرآلات کسری را خریداری کنید. شیرآلات اهرمی قابلیت تنظیم راحت دمای آب را دارند . این مدل کار را برای افرادی که دستگاه تصفیه آب فراهم می کردند مناسب است و کار را برای آنها راحت کرده است چرا که می توان با استفاده از آن همزمان به آب شهری و آب تصفیه دسترسی داشت. جنس شیر برنجی است و با کمی فشار دندههای آن خراب میشود. به نظر میرسد که این نوع شیرآلات قابلیت استفاده در حمام و آشپزخانه را داشته باشد؛ اما توصیه ما مبنی بر استفاده در محیط آشپزخانه است چراکه در مناطقی که روشنایی بیشتری وجود دارد ظاهر دلپسندتری را شاهد خواهیم بود. ویژگی دیگری که باعث افزایش قیمت جا مایع دستشویی هوشمند شده است ، این است که بر روی بعضی از آنها یک نشانگر وجود دارد. ساختمان داخلی شیر کشویی به این صورت است که یک گیت (یا کشو) در داخل یک شیار حرکت رفت و برگشتی انجام داده و باعث قطع و وصل جریان آب می شود. و برای مکان های عمومی مناسب بوده تا افراد ناشناس نتوانند درب مخزن را باز کنند و باعث رعایت هر چه بیشتر بهداشت خواهد شد.

لنگی های شیر را تفلون کرده و سپس آنها را در محل خروجی لوله های آب نصب کنید. چرا که در بسیاری از مواقع نصب شیرآلات جدید مستلزم تغییر در لوله کشی و زیرساخت است. برای کنترل میزان گرمی و سردی آب، یک قطعه کوچک تعبیه شده است و شما می توانید با گردش آن میزان سرد یا گرم بودن آب شیر را تنظیم کنید. کاربرد این ابزار برای تنظیم و باز و بسته کردن جریان آب می باشد اما امروزه علاوه بر کاربرد مهم آن، نمیتوان از تاثیری که این ابزار در زیبایی دکوراسیون قسمت های مهم خانه از جمله آشپرخانه، از خود به جا میذارد، غافل شد به همین علت خرید شیرآلات امروزه با دانش بیشتری انجام می پذیرد. یکی دیگر از انواع شیرآلات که واشر دارند شیرهای فشاری می باشد که از جمله قدیمی ترین شیرهای ساختمانی محسوب می شوند. شودر یکی از برندهای لوکس و معتبر در صنف شیرآلات ساختمانی می باشد. شرکت درخشان با محصولاتی همچون شیرآلات ساختمانی، هود، سینک و گاز آشپزخانه در دو دهه اخیر تواسنته با مدیران باتجربه و برند سازی هوشمندانه جای خود را در خانه های مردم ایران باز کند.

این شیرها نیز در طرح، رنگ و جنس های مختلفی تولید شده و با توجه به مکان مورد استفاده (بیمارستان، سرویس بهداشتی و یا حتی خانه) به کار برده می شوند. البته در سرویس های بهداشتی شیرهای دیگری نیز استفاده می شود. در روش های دیگر تقسیم بندی می توان آنها را بر اساس شکل ظاهری، عملکرد و یا ساختمان و اجزای داخلیشان بررسی کرد. نحوه پرداخت و همچنین شرایط ضمانت اجرای کار از دیگر مسائلی هستند که باید درباره آنها صحبت کنید. این شیرها بیشترین کاربرد را در آشپزخانه دارند و از اولین شیر هایی می باشند که بدون واشر هستند و تنها با یک اهرم کار می کنند. از این مدل شیرها معمولا در بیمارستان ها و کلینیک ها، مدارس، مساجد و هتل ها استفاده می شود که قابلیت تنظیم دمای سرد و گرم را دارند. این نوع شیرها از جنس برنج یا پلاستیک فشرده اند که با نیکل کروم آبکاری شده اند .شیر های پیسوار دارای فیلتر اند و از ورود اجسام خارجی به داخل شیر جلوگیری می کنند. شیرهایی که فشاری هستند نسبت به شیرهای کارتریجی دارای اهرم های سفت تری می باشند و دلیل سفت بودن آنها هم این است که، اهرم ها برای اینکه بسته شوند باید به واشرها فشار وارد کنند و به همین دلیل سفت تر بسته می شوند.

استفاده از این نوع دستگاه کارواش صنعتی یا واتر جت صنعتی در فضاهای بسته یا فاقد سیستم تهویه مناسب توص

شاید در نگاه اول، خرید یا اجاره یک محیط عالی برای راه اندازی کارواش، قدم اول به نظر برسد اما اگر از متخصصان این وادی بپرسید، موفقیت شما را در قدم اول، خرید تجهیزات کارواش از یک برند معتبر و البته با خدمات پس از فروش گسترده، میدانند. بعد از سفارش تجهیزات کارواش، برای تضمین کارایی خدمات خود لازم است یک مکان خوب را بیابید. البته به یاد داشته باشید که جارو برقی حتماً از نوع آب و خاک باشد تا هنگام استفاده از آن در محیط کارواش، به مشکلی برنخورید. بعضی از افراد برای آنکه هزینه بالاتری برای خرید کارواش آب گرم نکنند از کارواش آب سرد استفاده میکنند، این افراد آب گرم را وارد دستگاه میکنند که باید به این نکته توجه داشت تجهیزات استفاده شده در کارواش آب سرد مطابق با درجه دمایی این کارواش است و استفاده از آب گرم برای این کارواش صحیح نیست. وارد شدن این دستگاه به عرصه صنایع مختلف و انجام عملیات شست و شوی مکانیزه و مدرنیته مزایای متعددی را با خود به همراه داشت که از مهم ترین آن ها می توان به حذف روش های سنتی و قدیمی نظافت اشاره نمود. یکی از این کسب و کارها، تأسیس یک کارواش است که با انجام نظافت و ارائه یک خدمت پاک، در دنیای مالکان خودروها به یک شغل محبوب بدل گشته است.

https://www.zoomit.ir/pr/367976-iran-pump-introduction/

ایده ساده ای که در عین سهولت در راه اندازی آن، دغدغههای مالی مالک این نوع از خدمات را مرتفع خواهد کرد. این دستگاه های واتر جت صنعتی قدرتمند برای کاربرد در شرایط سخت و سنگین صنعتی ایده آل هستند اما با توجه به استفاده از موتورهای احتراقی در آنها، استفاده از این نوع دستگاه کارواش صنعتی یا واتر جت صنعتی در فضاهای بسته یا فاقد سیستم تهویه مناسب توصیه نمی شود و چون سطح صدای بالاتری در مقایسه با مدل های الکتریکی دارند بهتر است در محیط های مسکونی و تجاری از آن ها استفاده نشود. بیشک ایده تأسیس یک کارواش خلاقانه نیست و ممکن است چند کارواش در یک خیابان وجود داشته باشند اما این مانعی برای خلاقانه کردن این کسب و کار نخواهد بود. البته یک مکان خوب و مناسب، الزاماً بهترین نقطه شهر نیست بلکه میتواند در یک قسمت خلوت و کم رفت وآمد باشد. پمپ پیستونی شعاعی شامل پیستون هایی مرتب شبیه پره های یک چرخ می باشد که به صفحه ای استوانه شکل متصل شده اند.

دستگاه های کارواش که به آن ها واترجت نیز می گویند یک ابزار صنعتی کارآمد در حوزه شست و شو می باشد. کیفیت و قیمت تمام شده این محصول (پمپ کارواش برتولینی 110بار) آن را جزء فروش های برتر در بین دیگر برند ها کرده است. قیمت کارواش صنعتی آب گرم از کارواش آب سرد گرانتر است. لانس کارواش PA ایتالیا، با تحمل فشار تا ۵۵۰ بار، نسبت به قیمت پرداختی، یک شاهکار به حساب میآید. زیرا به سبب گرانی املاک در نقاط شلوغ و پر رفت و آمد، یقیناً نمیتوان یک محیط بزرگ برای این کار خریداری یا اجاره کرد زیرا داشتن فضای بزرگ یک امتیاز عالی برای این کسب و کار به حساب میآید. موضوعی که در کارواشهای کوچک، یک کار غیر ممکن یه حساب میآید. پیشتر توضیح دادیم که ضروری است کیفیت تجهیزات کارواش بالا باشد و همیشه تلاش کنید که کارواش صنعتی شما، از بهترین برندها انتخاب شود زیرا برندهای معتبر علاوه بر اینکه به واسطه اعتبار خود، کیفیت چند ده ساله تولیدات خود را تضمین میکنند، خدمات پس از فروش گستردهای هم به مشتریان خود ارائه میدهند. در زمان فعال سازی در برنامه باید تایمر مدل بلوتوث را انتخاب کنید.

کیفیت اتصال قطعات و اجزای پمپ به یکدیگر، یکی دیگر از نکات مهم در بررسی و انتخاب بهترین مدل پمپ است. در شکل­های زیر دو نمونه از این پمپ­ ها نمایش داده شده است. ویژگی دیگر آن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن است. نکته آخر اینکه در مورد لوازم کارواش صنعتی و اهمیت آنها میتوانیم به آن اشاره کنیم که کیفیت مواد شوینده می باشد که در این کار از آنها بهره می برید. آلودگی های داخل خودرو شامل گرد و خاک و مواد جامد و در بعضی موارد مایعات است که جاروبرقی کارواش بدلیل مکندگی بسیار بالایی که دارد از پس این آلودگی ها به خوبی بر می آید و خیال شما راحت باشد که با مکش مایعات برای این نوع جاروبرقی ها مشکلی پیش نمی آید. موارد عنوان شده تنها نمونههای کوچکی از ایجاد تقاضا برای کسب و کار شما بود و بالطبع موارد خلاقانه مهم دیگری به شهر شما بستگی خواهد داشت. در پاره ای موارد نیز انجام بهینه عملیات بدون استفاده از آب دارای درجه حرارت بالا یا مواد شوینده امکان پذیر نمی باشد. چهار نوع متداول نازل آبپاش مخفی شونده فضای سبز موجود می باشند که شامل نازل مخفی شونده چرخشی، ضربه ای، دنده ای و قطره ای است. 

تغذیه، ورزش و روزه داری در ماه رمضان

 همانطور که می دانید وضعیت هوا در ماه رمضان امسال با توجه به بارش های کم امسال و سال گذشته، تقریبا گرم می باشد، همچنین در ماههای فروردین و اردیبهشت از اذان صبح تا اذان مغرب مدت زمان زیادی به علت طولانی بودن روز زمان برای نخوردن آب و غذا لحاظ می شود. بنابراین همین که بتوانیم بدن خود را روی فرم نگه داریم و عضلات خود را حفظ نماییم کافی است و نباید به فکر پیشرفت جدی در این ماه بود. البته روی صحبت بنده با ورزشکارانی است که روزه می گیرند نه آن عزیزانی که به دلایل مختلف ( ورزشکاران ادیان دیگر و بیماری های خاص و …) قادر به روزه گرفتن نیستند.

ما برای غذا خوردن و تمرین در این ماه ۲ پیشنهاد داریم امیدواریم بتوانیم کمکی کرده باشم.

پیشنهاد اول

اول اینکه زمان سحر بایستی از کربوهیدرات های پیچیده مانند جوپرک، سیب زمینی، نان غلات ، لوبیا و .. استفاده نماییم و این نوع کربوهیدرات ها، همانطور که می دانیم از نوع دیر هضم هستند که در مدت طولانی تری نسبت به سایر قند ها می توانند انرژی یکنواختی را در اختیار ما قرار دهند و همچنین به یکباره باعث بالا رفتن سطح انسولین نمی شوند و در نتیجه با گرسنگی شدید روبرو نمی شویم.
پس از آن استفاده از گوشت لخم گوساله یا فیله مرغ و مقداری میوه –ترجیحاً میوه های با آب زیاد مثل هندوانه و همچنین سبزیجات تازه مثل کاهو و ماست کم چرب و نوشیدن ۲ لیوان شیر با فاصله و بعد از غذا توصیه میشود. زیرا پروتئین شیر از نوع کازئین و دیر جذب است و می تواند برای مدت طولانی تری سطح آمینو اسید خون را بالا نگه دارد .
ضمن اینکه دقت داشته باشید در این وعده از مصرف نمک و غذاهای شور مانند آجیل شور، کله پاچه، انواع سوسیس و کالباس، زولبیا و بامیه و مواد بی ارزش خوداری نمایید زیرا این مواد باعث تشنگی شدید شده و نیاز غذایی شما را برطرف نمی کند.

آن دسته از ورزشکارانی که نیاز به برخاستن صبح از خواب ندارند و یا بعد از ظهر کار می باشند، ترجیحاً تا نزدیکی ظهر از خواب بیدار نشوند و اگر تا ظهر بتوانند که بخوابند، بهتر است. و بعد از آن نیز تا حد امکان درطول روز در خیابان پیاده روی نکنند و در محیط های گرم قرار نگیرند.
حدود نیم ساعت قبل از افطار، نوبت به انجام یک تمرین سبک ۳۰ دقیقه ای هوازی با شدت پایین، و استفاده از وزنه های سبک و تکرارهای ۸ تا ۱۰ مناسب است و در این زمان بدن شما از اذان صبح تا زمان افطار تغذیه نکرده و ذخایر گلیکوژن به حداقل رسیده و یکی از بهترین زمانها برای سوزاندن چربی است که در همان ابتدای تمرینات، بدن در فاز چربی سوزی قرار می گیرد،
و از سوی دیگر با انجام تمرینات سبک با وزنه، تارچه های عضلانی را تحریک نموده اید و از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می کنید. یادتان باشد طوری برنامه های تمرینی را تنظیم نمایید که در پایان تمرینات بلافاصله زمان افطار باشد.

در زمان افطار نیز می توانید مقداری حلیم(که در آن از گوشت بوقلمون استفاده شده و به همراه مقداری دارچین و عسل) و یا سوپ مرغ استفاده کنید. و در کنار آن مصرف چند عدد سفیده تخم مرغ، میوه و سبزیجات و چای و خرما مناسب می باشد.

دقت داشته باشید در این وعده، بیشتر از موارد توصیه شده چیزی استفاده نکنید؛ زیرا با مشکلات گوارشی و درد معده روبرو می شوید و نمی توانید در وعده شام غذایی کامل میل کنید. پس از گذشت حدود ۳ ساعت، نوبت به وعده غذایی شام می رسد که ترجیحاً مقداری ماکارونی یا برنج، ماهی یا سینه مرغ و سالاد که به آن ماست کم چرب اضافه شده فرا می رسد. دو سوم بشقاب برنج یا ماکارونی به همراه ۳۰۰ گرم ماهی یا مرغ کافی است. قبل خواب هم مصرف یک لیوان شیر توصیه می شود. از زمان افطار تا سحر، مصرف مایعات فراوان به صورت جرعه جرعه، امری ضروری است که حتما باید لحاظ گردد.


 پیشنهاد دوم

در پیشنهاد دوم که مناسب تر است یک تغییر می توان ایجاد نمود و آن این است که تمرین را بعد از صرف افطار انجام دهیم. به این صورت که در زمان افطار یک پیاله کوچک حلیم به همراه گوشت مرغ، دارچین و مقداری عسل و در کنار آن چند عدد سفیده تخم مرغ، یک لیوان چای و خرما استفاده نمایید و پس از گذشت حدود ۱ ساعت، تمرینات را شروع نمایید و بلافاصله بعد از تمرین عدسی به همراه سیب زمینی و لیمو ترش یا چند عدد فیله پخته مرغ به همراه یک عدد سیب زمینی و آب فراوان استفاده کنیم و وعده شام و قبل خواب را هم مثل پیشنهاد اول در برنامه خود لحاظ کنید.

با آرزوی سلامتی و دل خوش برای شما عزیزان

دکتر علی طهرانی

استفاده از پوست و ضایعات مرغ در تولید لوازم آرایش

 

آشنایی با این مواد قطعا می تواند به شما برای خرید هوشمندانه تر لوازم آرایشی کمک کند. مصرف کنندگان لوازم آرایش تقلبی به دلیل ارزان بودن آنها نسبت به اصل، هر ساله تقاضای بیشتری برای خرید دارند.این تقاضای شدید بازار و سود مالی باعث رشد صنعت لوازم آرایش تقلبی شده، مجرمان و تولید کنندگان این محصول راه های بهتری پیدا می کننند تا مصرف کنندگان را فریب دهند. نکته های مختلفی به شما کمک می کنند تا محصول تقلبی را تشخیص دهید. بنابراین به عنوان مصرف کننده میتوانید تمامی لوازم بهداشتی و آرایشی که برای سلامت و زیبایی شما ضروری هستند را از این برند خریداری کنید. خطرات استفاده از لوازم آرایش نامرغوب چه هستند؟ بنابراین اگر به دنبال محصولاتی هستید که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی نیز باشند میتوانید از لوازم آرایشی و بهداشتی برندهایی که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید. ما در این مقاله به معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی پرداختیم و از برندهایی نام بردیم که سالیان سال است محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب پوست ایرانیان و شرایط آب و هوایی کشور ما را تولید میکنند. چرا که علاوه بر سازگاری بیشتر با نوع پوست یک فرد ایرانی قیمت بسیار مناسبتری نسبت به تمامی برندهای خارجی نیز دارند.

شون تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی خود را با استفاده از عصارههای گیاهی تولید میکند. تمامی این مواد اولیه در آزمایشگاهها و لابراتوارهای کالیستا تست میشوند. درنهایت، میتوان به این نکته اشاره کرد که روانشناسیگری و تأکید بیش از حد بر سودسازی و عاملیت کنشگران برای تغییر واقعیتهای اقتصادی و اجتماعی، کنشگرانی را برساخت میکند که آسیبهای فراوانی را متحمل میشوند و بیشتر آنها سودی کسب نمیکنند و سرمایههای اندک خود را نیز از دست میدهند؛ اما درک این فرایند آسیمیلاسیون انگیزشی و رفتاری تنها از دریچۀ نگاه سیستمی، انتقادی و کلان امکانپذیر است. همان گونه که حاجیانی و همکاران (1394) در پژوهش خود دربارۀ کوئست از آن بهره گرفتند. محصولات آرایشی و بهداشتی چشم که شامل انواع مداد چشم، خط چشم و ریمل است. محصولات آرایشی و بهداشتی لب که شامل انواع رژ لبهای جامد و مایع است. چگونه تشخیص دهیم که داخل رژ لب سرب وجود دارد یا خیر؟

خرید مواد اولیه آرایش از پیشگامان شیمی

همچنین از آنجا که گسترش روزافزون اینگونه شرکتها تنها بازار فروش محصولات شرکتهای بیگانه را فراهم میکند و در عمل، دستاوردی برای کشور ندارد و آسیبها و لطمات فراوانی را نیز به اقتصاد کشور وارد میکند، توصیه میشود شرکتهای مذکور یا خودشان تولید کنند و بازار فروش محصولات تولیدی خود را فراهم کنند یا برای محصولات و تولیدات داخلی کشور بازاریابی کنند و بازار فروش محصولات داخلی کشور را هم در داخل کشور هم به فراسوی مرزها گسترش دهند. با توجه به خریدهای مستمری که از سوی شرکت های آرایشی یا کمپانی های تولید محصولات بهداشتی صورت می گیرد، ارائه قیمت مناسب، می تواند زمینه ساز بستر همکاری های طولانی مدت تری شده و حاشیه سود شرکت های تولیدکننده را نیز بالاتر ببرد. برند شون محصولی مشترک بین کشور ایران و آلمان است، به این ترتیب که ارائه فرمولاسیون و تأمین مواد اولیه محصولات این برند بر عهده شرکت آلمانی است و شرکت آریا کیمیا تک نیز وظیفه بستهبندی و عرضه محصولات در بازار ایران را برعهده دارد. استفاده از این قبیل محصولات آرایشی و بهداشتی، علاوه بر مزایای قابل توجه برای پوست به بهبود شرایط طبیعت و سایر موجودات زنده نیز کمک میکند.

آن ها همچنین از روغن ها برای جلوگیری از آفتاب سوختگی پوست استفاده می کردند و کمی بعد از آن مردم چین و ژاپن از پودر برنج برای آرایش کردن استفاده کردند و همچنین از رنگ حنا به عنوان رنگ مو و رنگ ناخن ها استفاده کردند . یعنی، محصولاتی عاری از وجود هرگونه ضرر احتمالی برای انسان که در این میان، لوازم آرایشی ارگانیک بهترین گزینه با کم ترین ضرر هستند. در ادامه به معرفی برخی از برندهای موفق و شناخته شده میپردازیم که بهترین مارک لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی را تولید میکنند. یکی از برتریهای برند مای نسبت به سایر برندهای ایرانی، بهرهمندی از پیشرفتهترین و مدرنترین لابراتورهای لوازم آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است. در لوازم آرایش نامرغوب مادهای به نام آفلاتوکسین B وجود دارد که باعث بروز انواع سرطان میشود. آنهایی که باعث زیبایی و مراقبت مو می شوند. آنچه مسلم است، این است که آسیایی ها از این تحولات به دور نبوده اند،ایرانیان نیز با توجه به آنچه از شواهد تاریخی موجود است پیرو آراستگی بوده و هستند. 

ارایه کارت اعتباری سهام عدالت از امروز شنبه

 عباس معمار نژاد در نشست خبری از ارایه کارت اعتبار سهام عدالت از امروز خبر داد و گفت: از امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهام‌داران عدالت، کارت اعتباری ارایه می‌دهند.

وی ادامه داد: برای دریافت این کارت نیاز به مراجعه حضوری نیست و درخواست به صورت الکترونیکی به همراه مدارک ارسال می‌شود و تا سه روز دیگر کارت برای سهام‌داران صادر خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: ارزش این کارت اعتباری ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت افراد است و در تمام دستگاه‌های پز خدمات ارایه می‌دهد.

معمارنژاد با بیان اینکه نیازی به ارایه هیچ وثایقی نیست، افزود: افراد اگر در یک ماه قابل بازگرداندن تسهیلات باشند، اعتبارات بدون سود خواهد بود در غیر این صورت به صورت سه ساله باز گردانده خواهد شد.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد