این درحالیست که با ربات اینستاگرام می توانید با هزینه بسیار ناچیز در زمان کم, همان مقدار فالوور را جذب کنید. وقتی به جستجو برای یافتن بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام مشغول میشوید، دو منبع بهروز و بسیار معتبر در میان انبوه نتایج به چشم میخورد: Later و Sprout Social. کلماتی که در این قسمت استفاده میکنید، کاملاً در اینستاگرام قابل جستجو است. کار وقت گیری است، اما بهترین کار را میکنید، به خصوص اگر بودجه کمی دارید، یا اصلاً نمیخواهید پولی خرج کنید. هر چقدر الگوریتم ریلیز اینستاگرام بیشتر فکر کند که یک ویدیو را تا آخر تماشا کردهاید، آن را دوست دارید، نظر میدهید، ذخیره میکنید، به اشتراک میگذارید یا از پیج آن ویدئو بازدید میکنید، سعی میکند تا پستهای مرتبط با آن را در فید ریلیز (Feed Reels) شما بالاتر نشان دهد. اگر Reels زیادی دارید که به صورت ویروسی در میآیند، این به کاربران اینستاگرام نشان میدهد که محتوای شما را دوست دارند و الگوریتم اینستاگرام تلاش میکند تا بیشتر آن را به اشتراک بگذارد و کاربران را تشویق به تعامل بیشتر کند. این کار به الگوریتم کمک میکند تا میزان نزدیکی شما را با کسی را بسنجد. اما طبق گفته اینستاگرام، این برنامه تنها از یک الگوریتم استفاده نمیکند. درک الگوریتم اینستاگرام ممکن است در ابتدا یک مسئله ریاضی پیچیده به نظر برسد، اما زمانی که شروع به لایهبرداری از تک تک لایهها کنید، بسیار ساده است. علاوه بر آن زمانی که شما در پیج های مختلف کامنت می گذارید، کاربران با دیدن چراغ استوری روشن پیج شما، ترغیب به بازدید از استوری شما می شوند و همین مسئله می تواند باعث افزایش فالوور در پیج شما شود. ممکن است آن افراد استوری شما را در صفحه خود به اشتراک بگذارند. برای جذب فالوور به راحتی میتوانید تمامی کارهای اینستاگرام خود را اتوماتیک انجام دهید ، ربات را تنظیم کنید ، دکمه استارت را بزنید حالا ربات برای شما کامنت میگذارد و لایک میگند ، فالو و آنفالو میکند ، با این کار هر روز کاربران و فالوور های زیادی به صفحه شما جذب خواهند شد.

برخلاف گذشته، کار کردن در این پلتفرم چندان ساده نبوده و علاوهبر آگاهی و اطلاعات کافی برای افزایش تعامل صفحات، تقریباً همه چیز حول اعداد و ارقام ارزیابی میشود. برگزاری لایوهای آموزشی و پرسش و پاسخ باعث میشود مخاطب را به چالش دعوت کنید، این موضوع پیج شما را بهعنوان یک پیج پویا که باعث افزایش آگاهی میشود تبدیل میکند و موجب میشود شما را به دیگران هم معرفی کنند و درنتیجه فالوور پیجتان افزایش یابد. به عنوان مثال باید تلاش کنید که به کامنتها و دایرکتها، سریع و زیبا پاسخ دهید و قیمتهای مناسبی برای محصولات خود در نظر بگیرید تا میل و رغبت مخاطب برای خرید از شما افزایش یابد. از باکس سؤال در استوری ها برای دریافت پاسخ استفاده کنید و با تولید محتوای جذاب سعی در تشویق آنها به انجام کاری داشته باشید تا با شما تعامل برقرار کنند و سر صحبت باز شود. در صورتی که بتوانید در کنار فعالیت در اینستاگرام، در یوتیوب هم فعالیت کنید و یک کانال پربازدید در آن رسانه اجتماعی به وجود بیاورید، میتوانید روی کسب درآمد دلاری از یوتیوب هم حساب باز کنید. برگزاری جلسات هنری، خانوادگی و دوستانه در دوران کرونا باب شد و گاهی افراد با برگزاری لایو به طور همزمان با یکدیگر کسب و کار خود را گسترش میدهند. نام کاربری عجیب و غریب: به طور معمول کاربران اینستاگرام برای صفحه ی شخصی یا کاری­شان به دنبال نام­هایی هستند که در عین کوتاهی معرف صفحه ­شان باشد. شما میتوانید مدتی پیج مورد نظر خود و محصولاتش را زیر نظر داشته باشید و هر گاه دلتان خواست سفارش خود را برای محصول مورد پسند خود ثبت کنید و در آدرس خود تحویل بگیرید. ادمین ثبت سفارش تنها باید سفارشات فروش را مدیریت، ثبت و ارسال کند.

پس سعی کنید با حوصله و صبر زیاد قدم رد این راه بگذارید و همواره به خاطر داشته باشید که برای رسیده به هر چیز خوبی باید بعضی چیز ها را رها کرد و ناامید نشد! روزهایی را به خاطر دارید که فید (Feed) اینستاگرام به ترتیب زمانی پستها را مرتب میکرد و نمایش میداد؟ «بهترین روش برای افزایش طبیعی فالور در اینستاگرام، ایجاد تعامل با مخاطبان است.» زمانی که فالوور میخرید، در واقع مخاطبی ندارید که با او ارتباط بگیرید. به همین دلیل است که همیشه گفته ایم خرید فالوور اینستاگرام اصلا کار غیراصولی و عجیبی نیست و تمام پیج های بزرگ در اینستاگرام از این روش برای بالا بردن فالوورهایشان استفاده می کنند. سوال یا مشکل خود را نوشته و برای ما ارسال کنید (دقت کنید که اگر مشکلی در سفارش وجود دارد کد پیگیری را حتما ارسال کنید). علاوه بر این شما میتوانید با فعالیتهای مختلفی همچون پرسیدن سوال و یا اجرای لایو در اینستاگرام به ترند شدن برخی از موضوعات کمک کرده و پیج خود را بیشتر به کاربران دیگر بشناسانید. آنچه در موقع شادوبن شدن در اینستاگرام اتفاق میافتد این است که تولید محتوای شما از نگاه کاربران پنهان و به نوعی فعالیتهای شما نامرئی میشود. طبق آمار و اطلاعات ارائه شده توسط سایت هاپر اچکیو (یک واسطه مجازی فعال در حوزه شبکههای اجتماعی) کریستیانو رونالدو نه تنها بیشترین دنبالکننده را در اینستاگرام دارد بلکه بیشترین درآمد را بابت فعالیتهای تبلیغاتیاش در این شبکه اجتماعی کسب میکند. در دنیای دیجیتال امروزه، حضور قوی در شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای مختلف برای افراد و کسب و کارها بسیار اهمیت دارد. این موضوع برای ما باعث خوشحالیه، چون نشون می ده ایده ها و محتواهای ما موردعلاقه افراد زیادی هست و این برامون خوشاینده. چرا که میتوان ویدیو را با زمان طولانیتری با موضوع مورد نظر تماشا کرد.

در این دوره یاد میگیرید که با اپلیکیشنهای ویرایش تصویر و ویدیو کار کنید و تصاویر و ویدیوهای عالی و باکیفیت برای پیج خود تولید نمایید. امروزه تقریباً تمام پیجهای پر طرفدار در اینستاگرام حداقل برای یکبار هم که شده در ابتدای شروع فعالیت فالوور اینستاگرام خریدهاند، در واقع میتوان گفت خرید فالوور اینستاگرام در ابتدای شروع فعالیت یک امر ضروری است. امروزه بسیاری از مردم از اینستاگرام به عنوان محیطی برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کرده و از پتانسیل های آن برای افزایش درآمد استفاده می کنند. خوب، یکی از دلایل بزرگی که اینستاگرام آن را کنار گذاشته این است که بعد از گذشت چند سال، اینستاگرام متوجه شد که Feed و Stories مکانهایی هستند که مردم میخواهند محتوای دوستان، خانواده و کسانی که به آنها نزدیکتر هستند را ببینند. از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است، در حال حاضر شما در قسمت Feed و Stories میتوانید پستها و استوری هایی را ببینید که مربوط به نزدیکترین کانکشن های (connections) شما هستند. نزدیکترین تعقیبکننده رونالدو در این ردهبندی از میان ورزشکاران، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسنژرمن است که به واسطه قهرمانی اخیرش با آرژانتین در جام جهانی 2022 بر تعداد طرفدارانش در اینستاگرام هم افزوده شد و اکنون 327 میلیون فالوور دارد و بابت هر یک پستش 1.7 میلیون دلار میگیرد. رونالدو و مسی نیز در فهرست افرادی با بیشترین فالوور های اینستاگرام، پیشتاز هستند. افرادی که به این شکل کامنت می گذارند معمولا همه کامنت های آنها کپی است، بنابراین این امکان وجود دارد که اینستاگرام حتی شما را به عنوان یک ربات شناسایی کند. ناگفته نماند که این مقاله صرفا بر بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام متمرکز است، اما اگر علاقهمند به آشنایی با دیگر تنظیمات و قابلیتهای این شبکه اجتماعی محبوب هستید، مطالعه مقاله «آموزش اینستاگرام» و همینطور مقاله «سایز پست اینستاگرام» را نیز پیشنهاد میکنیم.

شمارههای مجازی رایگان به دلیل اینکه کاربر برای تهیه آنها نیازی به پرداخت هزینه ندارد معمولاً بیشتر تقاضا میشوند. شماره مجازی های خریداری شده فقط برای یک نفر بستگی به خواسته ای که دارد فعال میشود. در برخی مواقع، همه ما احساس کردهایم که این برنامه برای در تله انداختن ما طراحی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید از به اشتراک گذاری محتوای خسته کننده بپرهیزید و محتوایی را انتخاب کنید که همه پسند باشد. را بالا ببرد. اولین نشانه که شما میتوانید فالوور فیک را تشخیص دهید. این زمان سپری شده در یک شبکه اجتماعی نشان از یک بستر قدرتمند و جذاب است و همین امر باعث افزایش تعداد کاربران اینستاگرام شده است و میزان استفاده از اینستاگرام را بالا برده است. شما می توانید با پیگیری این الگوریتم و طراحی چالش های ترند، آمار بازدید پست های خود را بالا برده و فالوورهای زیادی را کسب کنید. یکی دیگر از روشهای عالی و حرفهای برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که یک پیج کسب و کار راه اندازی کنید، محصولات خود را در آن قرار دهید و فروش را آغاز کنید. از این رو افراد زیادی دوست دارند که بیزینس خودشان را در اینستاگرام راه اندازی کنند ولی همواره با این سوال روبرو هستند که پردرآمدترین و بهترین شغل های اینستاگرامی کدام شغلها هستند؟ سوال پیش میایدکه آیا بهترین زمان برای آماده کردن یک پست،زمان مناسبی برای آپلود آن هم محسوب میشود؟ در این بخش ۵ راهکار برای بهینهسازی محتوای اینستاگرامی و جلو زدن از بسیاری از رقبا (به معنای واقعی) را تشریح میکنم. شاید یکی از مهمترین دلایل عدم موفقیت پیجهای فروشگاهی این است که راه و رسم تولید محتوا را بلد نیستند و نمیدانند که چگونه باید محتوای ناب و منحصر به فرد خودشان را تولید کنند و در اختیار مخاطب قرار دهند.

کاهش لایک، کامنت یا عدم جذب هشتگ را چطور میتوان توجیه کرد؟ به خصوص زمانی که کاهش شدید لایک ها را مشاهده میکنید که معمولاً بلافاصله پس از انتشار یک پست فروش محصول یا خدمت بیشتر اتفاق میافتد و شما دقیقاً پیش از این اتفاق انتظار دیده شدن را داشتهاید. اطلاعات مربوط به پست: چه زمانی پست شده است (به موقع بودن)، چه مکانی برچسبگذاری شده است (tagged)، طول ویدیو چقدر است و چند نفر آن را پسندیدهاند (محبوبیت). این قابلیت به شما کمک می کند که معیار جامع و کاملی از نحوه عملکرد پیج خود داشته باشید و بفهمید محاطب شما در چه زمانی بیشتر فعال است . دهه 80 و زمانی که تب رپ جامعه را فراگرفته بود یاس با تکست های قوی و صدای منحصر بفرد خود به بهترین رپر ایران تبدیل شد. شما باید تفاوتهای ظریف هر الگوریتم را بدانید تا مطمئن شوید هنگام ارسال پست و زمانی که پست نمیکنید سیگنالهای مناسب را به آن الگوریتم میدهید. هرچه افراد بیشتری با محتوای شما تعامل داشته باشند، الگوریتم اینستاگرام بیشتر فکر میکند که دیگران پستهای شما را دوست خواهند داشت. هرچه سیگنالهای تعامل بیشتری با حساب کاربری دیگران داشته باشید، محتوای شما بیشتر به بالای فید آنها میرسد و از خطر شادوبن شدن در امان میمانید. به دلیل محبوبیت این ویدیوها و تاثیرگذاری بالای آن امسال چنین ویدیوهایی ترند شدهاند. مدتی است که یک فید مخصوص در اینستاگرام برای ویدیوهای IGTV به وجود آمده که مورد استقبال قرار گرفته و ترند شده است. برای کاربران خود نوعی تخفیف ویژه در نظر بگیرید که اگر کاری را انجام دهند، در قبال آن، به آنها تخفیف میدهید. یکی از دوستان بنده (نویسنده محتوا) که فعالیت گستردهای در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام دارد و در دوران کاری خود موفقیتهای زیادی به دست آورده است، چندی قبل گفت که پیجها و کاربرانی که از نظر فالوور، معمولی هستند هم در اغلب مواقع بیش از 50 میلیون تومان درآمد دارند.

باید چه کسب و کاری راه اندازی کنند تا بتوانند به درآمد رویایی خود برسند؟ فعالیت کاربر: شخص اخیراً چه Reels را پسندیده، درباره آنها نظر داده و با آنها تعامل داشته است؟ اینستاگرام اخیراً نشان داده است که چگونه محتوا را در پلتفرمش رتبهبندی میکند و اگر کسی هستید که پست میکنید و بد و بیراه برای مخترع و تمام عوامل آن میفرستید، احتمالاً به همین دلیل است که لایکها، بازدیدها و نظرات شما کاهش یافته است (یعنی نادیده گرفتن یا ندانستن الگوریتمهای جدید اینستاگرام دلیل این اتفاق است). برای موفقیت در اینستاگرام، لازم است روشهای افزایش فالوور اینستاگرام را هم یاد بگیرید تا بتوانید خیلی سریعتر به هدف خود برسید و تعداد فالوورهای خود را به عدد قابل توجهی برسانید. به عنوان مثال میتوانید تبلیغات بگیرید و از این طریق به درآمد برسید. میتوانید از طریق فالووران پنل برای پیج اینستاگرام خود تبلیغات جذب کنید و سود خوبی از این طریق داشته باشید. برای تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فالوور کدام پیج ها را انتخاب کنم ؟ از این رو است که کسب و کارها و پیجهای مختلفی به پیجهای طنز، سفارش تبلیغات میدهند و اتفاقاً نتیجه هم میگیرند. اگر طراحی کمپین تبلیغاتی و برگزاری مسابقه به درستی انجام نشود سبب بدبینی کاربران نسبت به برند و کسب و کار شما خواهد شد. درواقع مهمترین مزیت خرید فالوور اینستاگرام، پر کردن همین حفرۀ خالی اعتماد است که در ذهن مخاطبان نسبت به پیجهای تازهکار وجود دارد. فالوور فقط خانوم ایرانی واقعی دارین؟ فالوورهای ایرانی واقعی و فعال هستند، آن ها در مقایسه با فالوورهای خارجی میزان ریزش فالوور کم تری دارند. در حال حاضر بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار به قدرت اینستاگرام در بازاریابی، فروش و برندسازی پی بردهاند و به خوبی میدانند که اگر یک پیج قدرتمند در این رسانه اجتماعی داشته باشند و این پیج را به بهترین شکل مدیریت کنند، میتوانند درآمد خود را به میزان چشمگیری افزایش دهند.