دکووراسیون داخلی تجاری یکی از مهم ترین مواردی است که در هر ساختمانی که خرید و فروش می شود باید در نظر گرفته شود.

این به این دلیل است که اغلب با فضای خرده فروشی اشتباه گرفته می شود. بنابراین باید توجه داشت.

یک تفاوت بزرگ بین این دو وجود دارد. طراحان داخلی می توانند در فضاهای تجاری و خرده فروشی تخصص داشته باشند و یا می توانند یکی از این فضاها را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند و فقط در آن زمینه فعالیت کنند.

حوزه تجاری به خدمات اشاره دارد تا کالاها و محصولات.

به عنوان مثال، یک مغازه را می توان یک فضای خرده فروشی در نظر گرفت.

یک فضای تجاری می تواند هتل، رستوران یا حتی مطب پزشک باشد.

بسته به نوع شرکتی که یک طراح داخلی در آن کار می کند، همه چیز می تواند دشوار یا ساده باشد.

مراحل دکوراسیون داخلی تجاری

تصور کن

اولین مرحله در فرآیند طراحی فضای کسب و کار این است که طراح داخلی فضای کاری را رعایت کند.

این مرحله همچنین به عنوان "مرحله مفهومی" شناخته می شود که در آن طراح داخلی طرح های احتمالی را با مالک ملک مورد بحث قرار می دهد.

در این مرحله طراح اولین ایده از ساختار، کار ابزارها و ایده های هر فرد را به دست می آورد.

با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان

یکی از مهم ترین کارهایی که یک طراح داخلی می تواند انجام دهد این است که با مشتریان صحبت کند و ایده های مختلف را با آنها در میان بگذارد.

یک طراح داخلی پروژه های مفهومی را روی کاغذ یا با استفاده از برنامه های کامپیوتری برای طراحی های سه بعدی آماده می کند.

این به صاحبان ملک اجازه می دهد تا دقیقاً برنامه های طراح را ببینند و بازخورد خود را در مورد طرح ارائه دهند.

این نکته به طراح و صاحبان ملک کمک می کند تا در این موضوع به یک موضع مشترک برسند و نیازهای منحصر به فرد مشتری را در نظر بگیرند.

شرایط فضای کسب و کار، طراحی داخلی کسب و کار

یک طراح داخلی باید شرایط موجود ساختمان های تجاری را در نظر بگیرد و در نظر بگیرد.

این را می توان در همان روزی که کارکنان و مشتریان در فضا هستند انجام داد.

اگر این فضا فضای جدیدی است که قبلاً از آن استفاده نشده است، طراح می تواند به فضای مشابهی نگاه کند تا در مورد نحوه عملکرد آن ایده بگیرد.

آنها باید بدانند دقیقاً چه خدماتی ارائه می دهند، کارمندان به کجا می روند و مشتریان در آنجا چگونه کار می کنند.

در این مرحله طراح داخلی می تواند با توجه به فضا، پلان مناسبی را طراحی کند.

تا زمانی که مالک طرح نهایی را تایید نکند این اتفاق نمی افتد.

برنامه ریزی طراحی داخلی تجاری

در مرحله بعد، طراح داخلی باید به دنبال عناصر و خدمات خاص برای موفقیت در طرح باشد.

این مرحله شامل استخدام یک معمار برای خراب کردن دیوارها، تعمیر کار برای لوله کشی و نجار برای ساخت مبلمان است.

علاوه بر این، طراح باید بودجه را در نظر گرفته و برای اجرای آن در چارچوب آن برنامه ریزی کند تا بودجه کافی در کل پروژه باقی بماند.

بودجه داخلی تجاری

بودجه بندی یکی از جنبه های اصلی کار سازمانی است.

طراح داخلی در ابتدای کار، هزینه های احتمالی را به مشتری اطلاع می دهد و مشتریان از طراح می خواهند که تا پایان کار با همان بودجه کار را تمام کند.

حتی می توانند از پرداخت هزینه های اولیه خودداری کنند و در تمام مراحل برای بررسی روند کار حاضر شوند.

این یکی از مواردی است که یک طراح داخلی باید به آن توجه کند.

دکوراسیون داخلی تجاری چیست؟

طراحی داخلی تجاری نقش مهمی در موفقیت یک تجارت دارد

اما طراحی کسب و کار دقیقا چیست؟

تفاوت طراحی داخلی ساختمان تجاری و مسکونی چیست؟

در حالی که طراحی داخلی مسکونی بر خانه ها متمرکز است، طراحی داخلی تجاری بر طراحی فضاهای تجاری تمرکز دارد.

این شامل هتل ها و استراحتگاه ها، رستوران ها و اماکن تجاری، دفاتر، بانک ها، تئاترها، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها، کتابخانه ها، مدارس، باشگاه های محلی، آسایشگاه ها، مراکز خرید و غیره می شود.

آیا این تفاوت واقعاً مهم است؟ آره خانه ها و مراکز خرید باید طرح های جداگانه ای داشته باشند.

فضاهای مسکونی برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای صاحبان خود طراحی شده اند، در حالی که فضاهای تجاری باید بهره وری و افزایش بهره وری را افزایش دهند.

در عین حال سبک مکان را برای درآمد بیشتر بهبود بخشید.

صاحب کسب و کار چه صاحب هتل لوکس باشد و چه صاحب کسب و کار کوچک، یک طراح داخلی وظیفه دارد فضا را جذاب، سودآور و شیک کند.

از آنجایی که دامنه کار در فضاهای تجاری بیشتر از فضاهای مسکونی است، طراحان داخلی مسئولیت بیشتری برای طراحی فضاهای تجاری بر عهده می گیرند.

طراحان داخلی تجاری در واقع چه می کنند؟

طراحان داخلی فضاهای تجاری ایمنی و کارایی طراحی را بدون به خطر انداختن سبک و زیبایی در اولویت قرار می دهند.

برای مثال، یک هتل مجلل اگر بخواهد سود بیشتری کسب کند، به فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان بیشتری نیاز دارد.

طراحان داخلی با تجربه می دانند که چگونه بدون محدودیت طراحی بهترین کار خود را انجام دهند.

علاوه بر این، آنها باید مطمئن شوند که همه چیز با توجه به ساختار فیزیکی ایمن و امن است.

آنها به شدت در روند بازسازی و نوسازی شرکت دارند و از نزدیک با سازندگان و تولیدکنندگان همکاری می کنند.

برای اتخاذ تصمیمات مهم ساخت و ساز مانند جزئیات معماری، روشنایی و غیره با پیمانکاران تماس گرفته می شود.

طراحی سقف و کف، موقعیت پنجره و ارتقاء فنی را بپذیرید.

علاوه بر این، آنها محدوده پروژه را تعیین می کنند، برنامه ها و برنامه های اولیه را ایجاد می کنند

آنها این کار را انجام می دهند، تجهیزات لازم را انتخاب می کنند و مسئولیت کارهای مهم دیگر را بر عهده دارند.

پس از اتمام مراحل ساخت، طراحان فرم فیزیکی را به واقعیت و زندگی تبدیل می کنند.

سازندگان فضاهای تجاری بسته به نیاز کسب و کار سبک های مختلفی دارند

شما آنچه را که می خواهید انتخاب می کنید و طرح های رنگی، مبلمان، پارچه ها، دیوارها، پنجره ها، آثار هنری، لوازم جانبی و موارد دیگر را انتخاب می کنید. آنها عملی و واقع بینانه هستند

یک معماری داخلی تجاری با تجربه و ماهر می تواند یک کسب و کار معمولی را به یک کسب و کار منحصر به فرد و سودآور تبدیل کند.

آنها پروژه ها را ساده می کنند، جنبه های مختلف کسب و کار را بررسی می کنند

و از قابلیت های داخلی خود برای طراحی فضاهای عالی که مشتریان آن را دوست دارند استفاده کنید.